سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مانور زلزله و ایمنی در میامی برگزار شد


به گزارش ایرنا، این هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس استان سمنان است که با هدف آشنایی دانش آموزان با زلزله و خطرات آن و نحوه کاهش خسارات ناشی ازآن برگزار شد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان میامی در آئینی که به این مناسبت در دبیرستان پسرانه شهید هاشمی نژاد برگزار شده بود گفت:این مانور به مناسبت هشتم آذر ماه روز ایمنی و زلزله در مدارس برگزار شد.
عباس صائمی افزود: باتوجه به اینکه ایران بر روی خط زلزله قرار گرفته باید هر لحظه آمادگی مواجهه با آن را داشت.
وی با تاکید بر اهمیت آموزش ها افزود: آموزش هایی که در محیط مدارس ارائه می شود، در آینده برای دانش آموزان کاربردی و مثمر ثمر خواهد بود.
صائمی با بیان اینکه زلزله کمتر از یک دقیقه اتفاق می افتد،بیان داشت: کسانی که در این حادثه جان پناه مناسب را انتخاب کرده ودر جاهای بدون خطر بتوانند پناه بگیرند، دراین حادثه طبیعی جان خود را نجات خواهند داد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان میامی دانش آموزان را سرمایه ملی وآینده سازان کشور خطاب کرد و از آنها خواست موارد ایمنی را یاد گرفته و به خانواده خود منتقل کنند تا در شرایط بحران جان خود رانجات دهند.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان میامی هم هدف از برپایی این مانور را آموزش، آگاه سازی و بالا بردن توان امدادی و نجات جان مصدومان در لحظه های بحرانی عنوان کرد.
جواد رضاپور افزود:حفظ آمادگی کلیه سازمان های دخیل در بحران ،خدمات وامدادرسانی به موقع مصدومین وکسانی که درگیر این حادثه هستند از دیگر اهداف این مانور است.
وی آمادگی کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه ها را خوب ارزیابی کرد وگفت: تعداد 12نفر از نیروهای این جمعیت در این مانور حضور داشتند که از این نیروها برخی در امداد و نجات و رهاسازی مصدومین از زیر آوار وهمچنین برخی درجهت برپایی چادر اسکان ودرمانگاه اضطراری در تلاش بودند.
رضاپوربابیان اینکه همزمان با این مانور در دبیرستان دخترانه معلم با حضور30 دانش آموز طرح دادرس برگزار شد، افزود: یکی از رویکردهای جمعیت هلال احمر پیشگیری از حوادث بویژه برای دانش آموزان است که تاکنون در برخی از آموزشگاه ها کلاس های آموزشی برگزار شده است و در مابقی مدارس نیز اجرای خواهد شد.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور ایمنی و زلزله در مدارس شهرستان كوثر برگزار شد