سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه بتای اپلیکیشن اپل موزیک برای کاربران اندروید عرضه شد


نسخه بتای اپلیکیشن اپل موزیک برای کاربران اندروید عرضه شد

مدتی است که اپل تلاش دارد حضور خود در گوگل پلی استور را تقویت نماید و در همین راستا از سومین اپلیکیشن خود برای اندروید پرده برداشته که احتمالا در قیاس با دو مورد قبلی بازار بزرگ تری را به خود اختصاص خواهد داد.

این اپلیکیشن اپل موزیک نام دارد و در حال حاضر به لحاظ فنی در مرحله بتا به سر می برد اما در هر صورت، مشترکین این سرویس می توانند موسیقی دلخواه خود را از طریق دستگاه های اندرویدی نیز دریافت نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

محض اطلاع تان باید بگوییم که اپل موزیک شباهت نسبتا زیادی به اغلب سرویس های اشتراکی موسیقی از جمله اسپاتیفای دارد و هزینه ماهانه استفاده از آن برای یک نفر معادل 9.99 دلار و برای گروه های حداکثر 6 نفره کاربران معادل با 14.99 دلار است.

با پرداخت این مبلغ، میتوانید به کاتالوگی حاوی 30 میلیون آهنگ و ویدئو دسترسی داشته باشید و علاوه بر این امکان بازپخش این محتوی به صورت آفلاین، بازپخش هوشمند محتوی و دسترسی به شبکه رادیویی Beats One نیز برایتان فراهم خواهد بود.

یکی از مزایای مهم سرویس موسیقی اپل این است که امکان دسترسی شما به هر محتوایی که پیشتر از طریق آیتونز خریداری کرده یا در iTunes locker ذخیره کرده اید را فراهم می کند.

اگر تا پیش از این از اپلیکیشن Beats Music برای اندروید استفاده کرده اید می توانید لایبرری و پلی لیست های خود را به اپل موزیک انتقال دهید اما آنطور که برخی گزارش داده اند برای استفاده از اپل موزیک لازم است که Beats Music را به کلی از روی موبایل خود پاک کنید.

برای نصب اپلیکیشن موسیقی اپل لازم است سیستم عامل دستگاه شما اندروید 4.3 یا نسخه های بالاتر باشد و نکته دیگر اینکه در حال حاضر این سرویس ظاهرا تنها از طریق «موبایل»های اندرویدی قابل استفاده خواهد بود (در لیست دستگاه های سازگار گوگل پلی از نکسوس 9 یا 10 یاد شده).

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا نقدهای خوبی برای این سرویس نوشته می شوند یا اینکه اپلیکیشن مورد بحث نمی تواند انتظارات کاربران اندروید را برآورده نماید.

Apple Music Apple Music قیمت : رایگان سازنده : اپل سیستم عامل : اندروید حجم : 29 مگابایت

منبع: phonearena

برچسب‌ها:اپلاپل موزیکاستریم موسیقیاندرویدگوگل پلی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
انتشار نسخه ی بتای برنامه ی Apple Music برای اندروید