ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دومین دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در بندرانزلی برگزار شد


به گزارش روز جمعه ایرنا، در پایان این مسابقات در گروه زیر 15 سال سعید عضد آزاد ، محمد حسین اسماعیل زاد و آرین قهرمان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در گروه بالای 15 سال نیز مصطفی مستان، هادی سلیمانی و هادی قدیری به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
سرمربی تیم تیراندازی انزلی در حاشیه برگزاری این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت : دراین دوره از مسابقات با همکاری مشترک اداره ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران، حدود 50شرکت کننده حضور داشتند که 24نفر افراد زیر15سال و 26نفر بالای 15سال بودند.
رنجبری با انتقاد ازکمبود چشمگیر امکانات در هیات تیراندازی انزلی گفت:تاکنون سه اسلحه ای که در زمان افتتاح هرسالن تیراندازی بعنوان سهمیه آن سالن اهدا می شود، به این سالن اختصاص داده نشده است.
وی قیمت هرتفنگ بادی استاندارد را بین 18تا 20میلیون تومان و تپانچه را از شش تا هشت میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: با پیگیری های رئیس جدید اداره ورزش و جوانان انزلی، قول مساعد داده شد که تا دو ماه آینده یک عدد تپانچه به این هیات تحویل شود اما هنوز وضعیت دو سلاح دیگر مشخص نیست.
بندرانزلی جزو پنج شهر گیلان است که دارای سالن تیراندازی بوده و در بخش بانوان توانسته پس از رشت، مقام دوم تیمی را در استان از آن خود کند.
این هیات دارای هشت عضو مرد و 10عضو زن است که علاقه مندان به فراگیری این ورزش می توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به هیات تیراندازی و پرداخت ماهیانه 30 هزارتومان، به مدت دو روز درهفته در این سالن به تمرین بپردازند.
شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
6030/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی