کریمی: جدایی از تراکتور واقعا برایم سخت بود


به گزارش" ورزش " کریمی که روز های خوبی را در تراکتور سپری کرد اکنون با نظر دایی و مسوولان باشگاه صبا به تیم سابقش برگشته.

جدایی از تراکتور برایم سخت بود

من واقعا تراکتور را دوست داشتم و جدا شدن از این تیم برایم سخت بود اما با صبا قرارداد داشتم و باید بر می گشتم امیدوارم هرچه که هست خیر باشد.

باشگاه تراکتور برگه های ترخیص را به من نمی داد

سربازی من در اصل 26 شهریور ماه تمام شد اما باشگاه تراکتور عقبش می انداخت و برگه های ترخیص را نمی داد ولی بالاخره 10 روز پیش این برگه ها را گرفتم و امروز هم به صبا آمدم.

تراکتوری ها دلخوشی ندارند

دیروز با هم تیمی هایم در تراکتور خداحافظی کردم از مردم آذربایجان می خواهم که این تیم راحمایت کنند زیرا تراکتور به حمایتشان احتیاج  دارد این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد اما بچه ها دلخوشی ای ندارند و مسوولان باشگاه اصلا حمایت نمی کنند و بازیکنان واقعا تنها هستند وعده وعید داده اند که قرار است به این تیم کمک کنند امیدوارم این اتفاق بیافتد و تراکتور نتیجه بگیرد.

سختی خدمت در پادگان را کشیده بودم

من قبلا هم 5و6 ماه  در پادگان خدمت کرده ام و شرایط سختی را گذرانده ام ولی سربازی ام در تراکتور به خیر و سلامتی گذشت.

آرامش بیشتر بود بهتر کار می کردم

درست است که من در تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتم ولی دوست داشتم بهتر باشم ولی قطعا اگر باشگاه کمک می کرد هم من و هم سایر بچه ها می توانستیم با آرامش بیشتری کمک کنیم امیدوارم از این به بعد بیشتر از این ها کمک کنند من خواهش می کنم نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند چون تراکتورسازی نماینده ما در آسیا نیز هست.

خیلی دوست داشتم با آقای دایی کار کنم

شرایط صبا نسبت به قبل خیلی بهتر شده  امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم ، خیلی خوشحالم قرار است با آقای دایی که افتخار ما در ایران و آسیا است کار کنم قطعا از قبل دوست داشتم با ایشان کار کنم که حالا چنین چیزی میسر شده.

بدون حرف و حدیث به صبا آمدم

جدا شدن من از تراکتور و پیوستنم به صبا خیلی بی سرصدا انجم شد مثلا آقایی یا نریمان جهان که یک روز می گویند آن ها در تراکتور می مانند یک روز هم می گویند باید به گسترش برگردند به این دلیل است که آن ها بازیکنان گسترش هستند و این تیم نیز به هرحال دیگر تیم آذربایجان است و دو باشگاه با هم تعامل دارند ولی باشگاه صبا من را احتیاج داشت و من هم بدون حرف و حدیث به این تیم آمدم


ویدیو مرتبط :
قبول واقعیت های زندگی برایم سخت است - راز ها و نیاز ها