سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی: مجلس منتظر دریافت گزارشات ۴ دستگاه درباره آلودگی برنج هندی‌ است


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی: مجلس منتظر دریافت گزارشات ۴ دستگاه درباره آلودگی برنج هندی‌ استتسنیم/ عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:ما انتظار داشتیم، مستندات موثق در خصوص آلودگی برنج وارداتی توسط مسئولان دست اندرکار مانند گمرک، وزارت صنعت ،جهاد کشاورزی، سازمان قرنطینه نباتی و معاونت غذا و دارو اعلام شود اما تنها رسانه‌ها به این موضوع پرداختند.
هدایت الله میرمرادزهی، اظهار کرد: ما انتظار داشتیم که مستندات و گزارشات موثق در این خصوص توسط مسئولان دست اندرکار مانند، گمرک، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان قرنطینه نباتی و معاون غذا و دارو اعلام شود اما تنها خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها به این موضوع پرداختند.
وی با بیان اینکه ما قصد داریم از تولید داخلی حمایت کنیم افزود: معنی اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب این است که ما بتوانیم توسعه کشت را درمناطق مختلف داشته باشیم و از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.
نماینده مردم سراوان، سوران،سیب و زابلی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ایران کشور چهار فصلی است که در هر گوشه آن یک محصول به دست می‎آید ادامه داد: در شمال کشور گیلان و مازندارن می‌توانند برنج مورد نیاز کشور را تامین کنند. برای تحقق این مهم باید کشاورزان مورد حمایت قرار گیرند اما در حال حاضر واردات بی رویه مشکلاتی برای کشاورزان به وجود آورده است.
وی خاطرنشان کرد: گزارشی از برنج های آلوده هنوز در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح نشده است اما در صورت ارائه گزارش کارگروه بررسی آلودگی احتمالی برنج‌ها، این موضوع در کمیسیون ذی ربط نیز مطرح می‌شود.
میرمرادزهی در خصوص رانت موجود در عرضه برنج‌های خارجی تصریح کرد: ما نمی خواهیم که افراد بر اساس مسئولیتی که دارند از سمت خود سوء استفاده کنند. در صورتی که چنین موضوعی پیش آید حتما دستگاه‌های ذی ربط ورود می‌کنند و با ارائه گزارشات لازم، این موضوع در کمیسیون‌های مختلف پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
تشکیل کارگروه کشاورزی ، آب و منابع طبیعی در برخوار