2 دقیقه پیش

دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

دیگه کسی نیست از دیدن فیلم لذت نبره، همه ما ماهانه چندین فیلم و سریال میبینیم ولی پیدا کردن فیلم های جدید سانسور شده که مناسب خانواده های ایرانی باشه کمی پر دردسره.از این ...
2 دقیقه پیش

انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی

انتخاب جراح بینی خوب از انتخاب های حیاتی زندگی است. اگر عمل بینی موفقیت-آمیز نباشد، تا یک سال نمی توانید هیچ اقدامی انجام دهید. اگر دو بار عمل کردید و باز هم بینی شما رضایتبخش ...



مراحل مهم اخذ ویزای کانادا


معمولاً کسانی در مورد مهم‌ترین مراحل اخذ ویزای کانادا پرس و جو می‌کنند که متقاضیان واقعی این ویزا هستند. اما نکته مهم این است که برای اخذ این ویزا، مراحل سختی را پیش رو دارید و بهتر است که با یک مشاور آگاه و کاربلد در مورد روند اخذ ویزا، زمانبندی و شرایط خاص خود گفتگو کنید؛ چرا که هر گونه اهمال در روند اخذ وقس سفارت و طی‌شدن روال ویزا، می‌توانند ضررهای جبران‌ناپذیری را برای‌تان به همراه داشته باشد.

مباحث در مورد اخذ ویزای کانادا آنقدر قدیمی است که شاید عده‌ای تمایلی به شنیدن مجددش نداشته باشند؛ اما نکته مهم در مورد ویزای کانادا، تب داغ همیشگی ایرانیان برای رسیدن به آن است و همین مسأله سبب شده است که در فضای مجازی، بحث‌ها روز به روز گسترش یابد و سؤالاتی در مورد چگونگی رسیدن به ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا و... در ذهن گردشگران شکل بگیرد.

ویزای کانادا

اما فارغ از تمام مصائب و سختی‌هایی که ویزای کانادا بر متقاضیانش تحمیل می‌کند، به دست آوردن این ویزا به معنی سفر به کشوری‌ست که ویژگی‌های استثنایی و حیرت‌آوری دارد و در کنار طبیعت فوق‌العاده حیرت‌آورش، جزو مترقی‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

یکی از مهم‌ترین مراحل اخذ ویزای کانادا، گرفتن وقت سفارت است که بسیاری از متقاضیان این ویزا را دچار مشکل می‌کند. همانطور که می‌دانید، به دلیل عدم فعالیت سفارت کانادا در ایران، وقت سفارت کانادا باید از کشوری واسط اخذ شود. یعنی متقاضیان ویزا مجبور به سفر به یکی از کشورهای نزدیک ایران نظیر ارمنستان و امارات و ترکیه هستند و باید مراحل انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری را در یکی از این کشورها طی کنند.

سفارت کانادا

این در حالی‌ست که بهتر است کلیه مدارک موردنیاز ویزای کانادا، در سایت سفارت کانادا بارگذاری شوند؛ چرا که سفارت کانادا به درخواست‌های آنلاین زودتر از درخواست‌های حضوری پاسخ می‌دهد. روال کار به این صورت است که متقاضی درخواستش را در سایت سفارت ثبت می‌کند و هزینه ویزای موردنظر را به صورت آنلاین و از یکی از درگاه‌های مسترکارت، ویزا کارت و یا پی پال پرداخت کرده  و مدارک مورد نیازش را به صورت اسکن شده در سایت بارگذاری می‌کند. پس از این مرحله یک ماه زمان دارد تا برای انجام انگشت‌نگاری به یکی از دفاتر VAC  در اطراف ایران سفر کند. البته این دفتر باید در همان کشوری باشد که متقاضی برای بررسی مدارک از سفارت کانادا در آن کشور وقت گرفته است.

واضح است که مهم‌ترین مرحله اخذ ویزای کانادا تکمیل مدارک خواهد بود؛ اما این مرحله نیازمند وجود شرایطی‌ست که دولت کانادا از متقاضی ورود به کشورش انتظار دارد. شرایطی که گاه آنقدر خاص می‌شوند که باید به صورت انفرادی در مورد آن‌ها گفتگو شود. اما بهتر است خیالتان را از همین ابتدا راحت کنیم! کشور کانادا برای صدور ویزاهای توریستی به در مورد حساب‌های مالی و بندهایی که گردشگران را به ایران متصل می‌کند سخت‌گیر است؛ به این معنی که هر چقدر امکان حضور طولانی‌مدت شما در کانادا کمتر باشد، ویزای شما راحت‌تر صادر می‌شود.

در مورد ویزاهای خیر توریستی و مهاجرتی هم سخت‌‌گیری‌های زیادی وجود دارد که معمولاً بیش از 60 درصد از متقاضیان ویزا، مؤفق به اخذ آن نمی‌شوند. از همه این‌ها گذشته، بهتر است که پیش از اقدام برای اخذ ویزای کانادا، با کارشناسان ویزا در مورد شرایط خود صحبت کنید تا از هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری شود. به این نکته توجه کنید که در صورت رد شدن درخواست ویزا، هزینه‌هایی که برای انجام انگشت‌‍نگاری و اخذ وقت سفارت کانادا پرداخته‌اید، به شما باز نخواهند گشت.


ویدیو مرتبط :
اخذ ویزای بازدید کانادا 'جدید'