فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بنیاد مسکن استان اردبیل صنعت گردشگری خلخال را رونق می دهد


فرهاد سبحانی روز شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: طرح های گردشگری مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری این شهرستان از سوی بنیاد مسکن استان اجرا خواهد شد.
او گفت: پروژه گردشگری روستانی هدف گردشگری اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال اوایل امسال توسط بنیاد مسکن آغاز شده و طرح گردشگری منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو نیز آماده شده و با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی سنگفرش معابر ، ایجاد بازارچه سنتی در روستای اندبیل و ایجاد امکانات رفاهی همراه با اجرای پروژه آبشار مصنوعی در منطقه ازناو خلخال را از پروژه های پیش بینی شده برای توسعه صنعت گردشگری خلخال از سوی بنیاد مسکن استان برشمرد.
به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اینکه در گذشته از ظرفیت های گردشگری این شهرستان به نحو شایسته ای استفاده نشده گفت: ورود بنیاد مسکن استان به بحث ایجاد زیرساخت های گردشگری خلخال زمینه لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری این شهرستان را فراهم خواهد کرد.
علی نظری افزود: به رغم گذشت سال ها از انتخاب ازناو و اندبیل به عنوان مناطق نمونه گردشگری منطقه و معرفی آنها به عنوان دو قطب مهم گردشگری استان اردبیل کار خاصی برای جلب توجه گردشگران و یا سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری خلخال در این مناطق انجام نشده و همچنان این دو تفرجگاه فاقد هر گونه امکانات اولیه گردشگری است.
او به تلاش برای الحاق سه روستای بزرگ خوجین ، اندبیل و علی آباد به شهر خلخال اشاره کرد و گفت: با الحاق این سه روستا به شهر بسیاری از مشکلات مناطق واقع شده در بین شهر و روستای خلخال برطرف و اهالی ساکن در این مناطق که از خدمات شهری و روستایی تاکنون بی بهره بوده اند در آینده علاوه بر خارج شدن از بلاتکلیفی از خدمات مساوی شهروندی بهره مند خواهند شد.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
7119/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید معاون بنیاد مسکن استان از باقرتنکه