ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مالاگا فصل را با بردی پرگل به پایان برد


مالاگا فصل را با بردی پرگل به پایان بردتسنیم/ تیم فوتبال مالاگا با غلبه بر زردپوشان جزایر قناری فصل ۱۶-۲۰۱۵ لالیگا را به پایان برد.
در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌هشتم لالیگا از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال مالاگا در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر یک لاس‌پالماس را درهم کوبید تا فصل را با این برد پرگل به پایان ببرد.
برای مالاگا در این دیدار دوجه کوپ (27)، چارلز (45 - پنالتی و 86) و کریستین آتسو (84) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان توسط ویلیان خوسه در دقیقه 31 باز شد.
مالاگا با این برد 48 امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان هشتم به کار خود در این فصل لالیگا پایان داد. لاس‌پالماس هم 44 امتیازی و در رده دهم جدول باقی ماند.
پرونده هفته آخر لالیگا امشب با انجام دیدارهای زیر بسته می‌شود:
21:30، اسپانیول - ایبار
22:00، رایو وایکانو - لوانته
22:00، رئال بتیس - ختافه
22:00 اسپورتینگ خیخون- ویارئال
در جدول رده‌بندی، تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید به ترتیب با 91، 90 و 88 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند. بارسا شب گذشته قهرمان لالیگا شد.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
برد پرگل ویارئال مقابل سلتاویگو