سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظارت بر عرضه کالا و خدمات در چرداول تشدید می شود


به گزارش ایرنا، پرویز کولانی روز یکشنبه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: یک اکیپ دائمی برای کنترل و نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات در شهر شباب به عنوان ورودی به استان ایلام تا پایان ایام اربعین مستقر خواهد شد و اگر تخلفی از هر صنفی مشاهده شود برابر قانون برخورد خواهند کرد.
وی با ذکر اینکه شهرستان چرداول اولین ورودی زائران و مسافران عتبات عالیات استان ایلام است افزود: بازار به عنوان پیشانی هر منطقه معرف و نمادی از فرهنگ اسلامی کسب و کار باید متناسب با فرهنگ اصیل استان و شان زایران باشد.
کولانی با بیان اینکه سهل انگاری از متولیان بازار پذیرفتنی نیست تاکید کرد: مهم ترین هدف در این ایام که استان ایلام میزبان و پذیرای میلیونی زائران است رضایتمندی مردم و پرهیز از هرگونه کم فروشی و گرانفروشی است.
وی برنامه های ستاد تنظیم بازار در ایام اربعین را نظارت و بازرسی شبانه روزی بر فعالیت فروشندگان مواد غذایی بویژه کبابی ها و رستوران ها، نظارت بهداشتی بر ذبح دام و طیور توسط شبکه دامپزشکی، نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی و ایستگاه های صلواتی توسط اماکن ناجا و شبکه بهداشت و درمان، ارسال گزارشات روزانه به فرمانداری و مستند سازی از تمام خدمات و کارهای انجام شده و فعالیت و پخت نان در طول روز توسط نانوایی ها با توجه به افزایش سهمیه آرد آنان در این ایام بر شمرد.
شهرستان چرداول در حد فاصلب محور کرمانشاه - ایلام - مهران از مسیرهای اصلی تردد زائران عتبات عالیات عراق است.7176/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نظارت بر بازار خودروهای وارداتی تشدید می شود