سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه اندازی کانال تلگرامی آموزش و فرهنگ اربعین


راه اندازی کانال تلگرامی آموزش و فرهنگ اربعین

آخرین خبر/ حجت الاسلام احمدی مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اعلام این خبر افزود این کانال در فضای مجازی با هدف گسترش و تعمیم پیام های آموزشی و فرهنگی در حوزه های بهداشتی، ایمنی، مکالمه عربی، احادیث و آداب زیارت و... در میان عموم مخاطبان و زائران اربعین حسینی راه اندازی شده که تا کنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

علاقه مندان به عضویت در این کانال می‌توانند برای عضویت از لینک زیر استفاده کنند.
https://telegram.me/alarbaen
احمدی یاد آور شد زائران اربعین با دریافت و تکمیل مدارک لازم جهت خروج از کشور حتماً گذرنامه خود را که حداقل 4 ماه اعتبار داشته باشد همراه داشته باشند.
مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین همچنین از زائرانی که توانایی کافی جهت خدمت رسانی به عموم زائران را دارند خواست تا در طرح ملی خادم الحسین(ع) شرکت نمایند. وی افزود علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح به سامانه http://khademolhossein.com مراجعه نمایند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کانال تلگرامی مازیار فلاحی