سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالبات از سازمان بیمه سلامت حدود 24 هزار میلیارد ریال است


دکتر علیرضا اولیایی منش روز یکشنبه در دومین روز اجلاس سراسری معاونان درمان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد افزود: مجموع مطالبات بیمارستانهای وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی از سازمان بیمه سلامت نیز حدود 40 هزار میلیارد ریال اسناد است.
وی گفت: حدود 24 هزار میلیارد ریال از این اسناد بدهی توسط سازمان بیمه سلامت تحویل گرفته شده و مطالبه قطعی است.
مدیر دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز مبلغ سه هزار میلیارد ریال بابت این مطالبات توسط بیمه سلامت به بیمارستانها پرداخت شده است.
وی در خصوص میزان کسریهای بیمه سلامت نیز گفت: این سازمان امسال بهتر از سایر سازمانهای بیمه گر پایه عمل کرده است.
اولیایی منش ادامه داد: میزان کسریهای این سازمان در سال 1392 حدود سه درصد، در شش ماه نخست سال 1393 به میزان چهار درصد و طی نیمه دوم سال 1393 حدود هشت و نیم درصد بوده است.
وی برآورد کرد: برای اسناد بیمه ارسالی در سال جاری نیز حدود پنج هزار و 800 میلیارد ریال کسری بیمه وجود داشته باشد.
مدیر دفتر ارزیابی فناوری، تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت در ادامه طرح تحول سلامت را یکی از مهمترین طرحهای دولت در حوزه اجتماعی برشمرد.
وی افزود: از آغاز اجرای این طرح اتفاقات و تعاملات خوبی بین سازمانهای بیمه گر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت شکل گرفته که در دهه های گذشته بی سابقه بوده است.
اولیایی منش گفت: هم اکنون پرداخت نشدن به موقه هزینه اسناد ارسالی به بیمه، تحویل نگرفتن به موقع اسناد، اعمال کسریهای کم سابقه به اسناد ارسالی و کاهش سطح تعهدات از مهمترین مشکلات عملکردی سازمانهای بیمه گر در کشور است.
41 میلیون نفر در سطح کشور زیرپوشش بیمه سلامت هستند.
7505/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وصول 45 هزار میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک ملی