مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



طلاکاری گنبد حرم علوی در مراحل پایانی


پروژه طلاکاری و ترمیم بارگاه حرم مطهر امام علی(علیه السلام) به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و در روز عید غدیر از گنبد بارگاه مطهر علوی رونمایی خواهد شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، «سیدنزار حبل‌ المتین»، تولیت آستان مقدس امام علی(علیه السلام) با حضور در کارگاه طلاکاری پروژه ترمیم گنبد مطهر حرم علوی از روند پیشرفت این پروژه بازدید کرد.

تولیت آستان مقدس علوی با اشاره به این که پروژه طلاکاری و ترمیم بارگاه مطهر علوی به مراحل پایانی نزدیک می‌شود، گفت: روند پیشرفت کار پروژه بسیار خوب است و طلاکاری بیش از یک سوم صفحات فلزی گنبد به پایان رسیده و با توجه به رسیدن به بخش کوچکتر گنبد در نقاط مرتفع روند پیشرفت پروژه سریع‌تر خواهد بود.
 
سیدنزار حبل المتین در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران این پروژه ابراز امیدواری کرد که در روز عید غدیر امسال از گنبد بارگاه مطهر علوی رونمایی می‌‌شود.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
طلاکاری گنبد حرم امام علی(ع)...