سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیل در دهلران چند خودرو را با خود برد


به گزارش ایرنا، بارش باران از بامداد روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان ایلام آغاز شده و براساس پیش بینی اداره كل هواشناسی تا روز جمعه نیز تداوم دارد بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر و اخلال در تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده در این ایام دور از انتظار نیست.
همچنین براساس اعلام ستاد بحران دهلران، وقوع سیل باعث گرفتار شدن 10 نفر از عشایر منطقه خربزان شده كه عملیات نجات آنها توسط تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در حال انجام است.
ریزش كوه در جاده ارتباطی دنه به زرین آباد نیز موجب مسدود شدن این جاده شده كه عوامل راهداری و تجهیزات راهسازی در منطقه حضور یافته و عملیات پاكسازی جاده و بازگشایی آن را آغاز كرده اند.
بارش های شدید باران و تگرگ همچنین باعث وارد شدن خسارت زیادی به مزارع كشاورزی و باغات شهرستان دهلران شده است.
اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دهلران به منظور آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی هم اكنون در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به یاری حادثه دیدگان بشتابند.
7175/9002 ** 1095

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دهلران-موتور بالارفتن از کوه ابگرمه دهلران