ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امری: شکست دادن مادرید هنر می‌خواهد


به گزارش خبرگزاری فارس، اونای امری سرمربی تیم فوتبال سویا گفت: تردید ندارم که شکست دادن رئال مادرید تصادفی نیست و ما دست به کار بزرگی زدیم، این تیم برای پیروزی وارد میدان شده بود و در آستانه ال کلاسیکودربی مملو از انگیزه بود. سویا کار بزرگی کرد و به هواداران خود یک هدیه ارزشمند داد.

امری افزود: برابر یک تیم بزرگ به یک پیروزی بزرگ دست یافتیم و البته هم خسته شدیم و هم چند بازیکن ما مصدوم شدند. این پیروزی را به همه هواداران سویا تبریک می‌گویم و امیدوارم در هفته‌های آتی نیز بر مدار پیروزی قدم برداریم.

امری ادامه داد: بازی‌های بسیار سختی پیش روی ما است و نباید مغرور باشیم و گمان کنیم که چون رئال مادرید را شکست داده‌ایم دیگر یک تیم بزرگ و کامل هستیم. باید تمرین کنیم و حتی یک قدم هم عقب نشینی نداشته باشیم.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
هنر بد، بیانگر شکست انسانه!...