سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه رومیزی انتخاب کنیم


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 16:20

چگونه رومیزی انتخاب کنیم

چگونه/ تا به حال شده یک رومیزی انتخاب کنید و بخرید اما بعد از اینکه آن را به خانه آورده و روی میزتان آویخته اید به اندازه دلخواه تان نبوده است؟ برای خرید رومیزی هم باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این چگونه از نظرتان می گذرد.
اندازه و شکل میزتان را در نظر بگیرید. چهار شکل اصلی برای رومیزی وجود دارد که عبارتند از:مستطیل، بیضی، دایره و مربع. همچنین اندازه های مختلف این اشکال بر اساس اندازه های مختلف میزها وجود دارند.
میز را از یک لبه تا لبه ی دیگر دقیق اندازه بگیرید. اینکه بخواهید صرفا رومیزی شش نفره بخرید ممکناست کافی نباشد و برای میز شما کوچک یا بزرگ شود.
چقدر هزینه می کنید؟ میزان هزینه شما بر نوع رومیزی ای که می خواهید بخرید تاثیرگذار است. بودجه بیشتر به شما اجازه می دهد یک رومیزی زیبای کتانی، ترمه یا خاتم کار بخرید که برای مهمانی های رسمی عالی است. با بودجه متوسط می توانید رومیزی با پارچه پلی استر بخرید که برای شستشو هم راحت تر خواهید بود و از آن در موارد بیشتری استفاده خواهید کرد. اگر فقط می خواهید بچه ها میز شیشه ای تان را خراب نکنند یک رومیزی پلاستیکی گلدار برایتان کافی خواهد بود.
استاندارد رومیزی به این صورت است که از هر طرف میز 20 تا 25 سانت آویزان باشد تا نمای بهتری به دکور شما بدهد.
می توانید رومیزی گران تر خود را هنگامی که مهمان ندارید با یک رومیزی ارزان پلاستیکی بپوشانید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
پاسخ شبهه "انتخاب عمر اجماع مردم بود نه انتخاب ابوبکر"