ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزینه خرید شماره یک رئال مشخص شد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 19:19

گزینه خرید شماره یک رئال مشخص شد

ورزش سه/ رئال مادرید با توجه به شرایط بحرانی کریم بنزما، تابستان آینده بطور حتم اقدام به جذب یک یا دو مهاجم نوک جدید خواهد کرد.
لواندوفسکی؛ گزینه خرید شماره یک رئال
کریم بنزما این روزها درگیر پرونده باج خواهی از متیو والبوئنا، هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه است و چند روز پیش نیز اعتراف کرد که در این مساله به عنوان واسطه، نقشی کوچک ایفا کرده هرچند که از ماهیت موضوع که اخاذی بوده، بی اطلاع بوده است.
در صورت اثبات جرم بنزما، او ممکن است به زندان محکوم شود که این کار را برای رئال مادرید بسیار پیچیده خواهد کرد. بنزما تا سال 2019 با این تیم قرارداد دارد.
مارکا امروز گزارشی ویژه در مورد علاقه رئال مادرید برای خرید مهاجم جدید در فصل آینده منتشر کرد و بر اساس آن، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن، گزینه شماره یک کهکشانی ها محسوب می شود.
این اولین بار نیست که رئالی ها به لواندوفسکی علاقمندند، او زمانیکه در دورتموند بازی می کرد، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013، موفق به زدن 4 گل به رئال شد و چند روز بعد از سوی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پیشنهادی دریافت کرد که آن را رد کرد. او سپس به بایرن مونیخ پیوست و به روند درخشانش در این تیم نیز ادامه داد. باید دید که تلاش رئالی ها برای جدا کردن لواندوفسکی از باشگاه مونیخی که بسیار هم دشوار خواهد بود به کجا می رسد.
مارکا احتمال خرید یک مهاجم دیگر را رد نکرده است. احتمالا آلوارو موراتا خواهد بود که با توجه به بندی در قراردادش، با 35 میلیون یورو از یووه به رئال بازخواهد گشت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
وضعیت وام خرید کالا هنوز مشخص نیست