سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روستایی که فقط 2 نفر جمعیت دارد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : «یوسف هنگام زاده» و همسرش30 سال است که به تنهایی در روستای «غیل» جزیره «هنگام» در هرمزگان زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرانلاین این ماهیگیر 63 ساله در این باره گفت: با وجود مشکلات و نبود امکانات در این روستا هرگز زادگاه خود را ترک نخواهم کرد.این روستا زادگاه پدر و مادرم است و می‌خواهم تا آخر عمر در این روستا بمانم.

«رحیمه اسلامی» همسر وی نیز در مورد زندگی در این روستا گفت: این روستا پر از سنگ بود و ما آن را آباد کردیم. اگر مسکن مناسبی داشته باشیم فرزندانمان هم در کنار ما در این روستا زندگی می‌کنند.

آنها 6 ‌‌ پسر و 3 دختردارند که ساکن جزیره قشم و هنگام هستند.هنگام‌زاده برای خرید مایحتاج خود و همسرش هر روز مسیر 7 کیلومتری این روستا تا هنگام جدید را پیاده روی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
کاهش جمعیت در مناطق روستایی - حجت الاسلام محمد معرفت