سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لاین اکنون یک برنامه ی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ است


لاین اکنون یک برنامه ی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ است

به تازگی برنامه ی محبوب پیام رسانی لاین در استور ویندوز به روز رسانی شده است و با این به روز رسانی، کاربران ویندوز ۱۰ دسکتاپ قادر خواهند بود برای اولین بار طعم نسخه ی یونیورسال برنامه ی لاین را بچشند. در حالی که این برنامه اکنون یونیورسال است، اما نسخه ی موبایل آن در ویندوز ۱۰ موبایل هنوز در دسترس نیست.

وین فون/ به تازگی برنامه ی محبوب پیام رسانی لاین در استور ویندوز به روز رسانی شده است و با این به روز رسانی، کاربران ویندوز ۱۰ دسکتاپ قادر خواهند بود برای اولین بار طعم نسخه ی یونیورسال برنامه ی لاین را بچشند. در حالی که این برنامه اکنون یونیورسال است، اما نسخه ی موبایل آن در ویندوز ۱۰ موبایل هنوز در دسترس نیست.

در کنار طراحی جدید و متفاوت این برنامه در مقایسه با نسخه ی قبلی، تغییرات چندان زیادی در لاین ویندوز ۱۰ دیده نمی شود. در حال حاضر نسخه ی ویندوز ۱۰ لاین ۲.۰.۱.۰ است، در حالی که لاین ویندوز فون در نسخه ی ۴.۲.۱.۶۹۸ به سر می برد. اما اگر این برنامه یونیورسال است، نسخه ی ویندوز ۱۰ موبایل آن کجاست؟ به نظر می رسد لاین هنوز در حال کار بر روی نسخه ی موبایلی برنامه ی خود است و احتمالا تا قبل از انتشار نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل، نسخه ی موبایل برنامه ی لاین یونیورسال ویندوز ۱۰ نیز آماده خواهد شد.

در حال حاضر برنامه ی لاین یونیورسال ویندوز ۱۰ تقریبا تمامی امکانات از جمله ارسال پیام صوتی، نوشتاری و ویدیویی و استفاده از تایم لاین برای دیدن مطالب دوستانتان را در اختیار شما قرار می دهد و استیکر های معروف آن نیز برای استفاده در چت ها در دسترس هستند. اگر شما هم از نسخه ی دسکتاپ لاین یونیورسال استفاده کرده اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید و اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، از طریق لینک پایین آن را دریافت یا به روز رسانی کنید.


ویدیو مرتبط :
‫آموزش مقدماتی یونیورسال ویندوز – ویجت های یونیورسال ویندوز - قسمت اول‬‎