ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسعود مرادی: برای اصفهانیان متاسفم


مهر/ کارشناس داوری فوتبال با بیان اینکه علیرضا فغانی بدون شک یکی از گزینه‌های اصلی قضاوت در جام جهانی است، گفت: فدراسیون فوتبال باید برای فغانی یک حریم ایجاد کند و هر مسابقه‌ای را برای قضاوت به او ندهد.
مسعود مرادی درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار فینال مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم بارسلونا با ریور پلاته و اینکه بعضی‌ها به نحوه قضاوت او ایراد گرفته‌اند، اظهار کرد: باید دید داور در داخل زمین با چه شرایطی داوری کرده است. قضاوت در فینال جام باشگاه‌های آسیا کار کوچکی نیست و طبیعتا هر داوری باشد یک مقدار استرس دارد.
وی با بیان اینکه فغانی در این بازی عملکرد فوق العاده‌ای داشته است، گفت: بعضی‌ها بحث خطای هَند مسی را پیش می‌کشند ولی باید بگویم داور ایرانی در این صحنه جاگیری مناسبی نداشت. نمی‌شود در این صحنه به فغانی ایراد گرفت. آنچه بیشتر از تصمیمات فغانی در این مسابقه اهمیت دارد این است که وی در این بازی حضور داشت و در واقع قضاوت او در دیدار فینال یک سورپرایز بزرگ بود.
کارشناس داوری در پاسخ به این سئوال که خودش به شخصه به قضاوت فغانی چه نمره‌ای می‌دهد، افزود: با توجه به شرایط مسابقه، نمره من از ۱۰، بالاتر از ۹ است!
مرادی همچنین در خصوص میزان شانس فغانی برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تصریح کرد: مطمئن باشید فغانی یکی از گزینه‌های اصلی جام جهانی است چرا که هم در فینال جام ملتهای آسیا و هم در فینال جام باشگاه‌های آسیا سوت زده است. این داور چیزی کمتر از روشن ایرماتوف ازبکستانی ندارد.
وی در ادامه از فدراسیون فوتبال خواست تا شرایط را برای حفظ حریم و اعتبار داوران ایرانی فراهم کند. مرادی در این‌باره گفت: فدراسیون باید برای داوران و بخصوص فغانی حریم ایجاد کند به این صورت که هر هفته به او قضاوت ندهند. حفظ حریم و اعتبار داور به هیچ روشی ممکن نیست مگر دادن مسابقات مناسب و به جا برای قضاوت. فغانی و کمک‌هایش از نظر جسمانی آماده هستند و نباید بگذاریم با قضاوت در هر مسابقه، به حاشیه کشیده شوند.
کارشناس داوری درباره اینکه رئیس کمیته داوران اعلام کرده بود قضاوت فغانی را در جام باشگاه‌های آسیا ندیده است، تاکید کرد: در یک کلمه می‌گویم، متاسفم!
مرادی در ادامه یادآور شد: البته گویا آقای اصفهانیان گفته‌اند که در همان زمان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بوده و برای همین نتوانسته بازی را تماشا کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مسعود مرادی دل چند ملیون رو شکست.........