مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



مهمترین نتایج ادامه مذاکرات گروههای درگیر دریمن


اولین جلسه کاری مشترک هیأت انقلابیون و دولت مستعفی یمن دیروز چهارشنبه برگزار شد و طرفین درباره تشکیل کمیته های سیاسی، امنیتی و مسائل انسانی برای بررسی دیدگاههای پیشنهادی جهت دستیابی به راه حل های توافقی برای بحران آن کشور به توافق رسیدند.

به گزارش «شیعه نیوز»، "مختار الرحبی" عضو هیأت رسانه ای دولت مستعفی عبدربه منصور هادی در این مذاکرات، موضوعات مطرح شده در مذاکرات روز چهارشنبه را گامی به جلو دانست و گفت: بازگشت به مذاکرات یک دستاورد به شمار می آید.

مذاکرات صلح یمن روز چهارشنبه در حالی برگزار شد که هیأت وابسته به دولت مستعفی سه روز قبل از آن حضور خود در مذاکرات مستقیم با حوثی ها و حزب کنگره خلق را به تعلیق درآورده بود.

در مذاکرات روز گذشته طرفین درباره دیدگاههایشان پیرامون چهارچوب کلی پیشنهاد سازمان ملل در زمینه ساختار و چارچوب تلاش ها در زمینه محورهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و انسانی در مرحله آینده بحث و تبادل نظر کردند.

مذاکرات یمن که در کویت و تحت نظارت سازمان ملل در حال اجراست با تلاش های دو روز اخیر شیخ خالد الحمد الصباح معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه کویت و عبداللطیف الزیانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، از سر گرفته شد.

اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن شامگاه سه شنبه اعلام کرده بود: طرفین روز چهارشنبه در یک جلسه کاری مشترک برای بررسی و پیگیری برنامه کاری مورد توافق حضور خواهند یافت.

ولد الشیخ اعلام کرده بود: کمیته ای در 72 ساعت آینده گزارشی درباره موارد نقض آتش بس از سوی عربستان سعودی در روزهای اخیر ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
بشار اسد: ادامه مبارزه با گروههای تروریستی در کشور