سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده هراز به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد


جاده هراز به دلیل بارش سنگین برف مسدود شدایرنا/ سرپرست مدیریت راههای استان تهران گفت: محور ارتباطی هراز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید، در حوزه استان های تهران و مازندران مسدود شد.

مژگان لبافی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور به دلیل احتمال ریزش کوه ناشی از بارش سنگین برف، توسط عوامل پلیس راه مسدود شده است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری با استقرار در مسیر ارتباطی هراز، عملیات پاکسازی و بازگشایی مسیر را آغاز کرده اند.
سرپرست مدیریت راههای استان تهران با اشاره به اینکه بارش برف در جاده های شمالی و کوهستانی استان تهران ادامه دارد افزود: تردد در محورهای کوهستانی استان تهران بدون استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.
لبافی خاطرنشان کرد: برغم بارش برف در بیشتر نقاط استان تهران، تمامی راههای مواصلاتی استان(بجز محور هراز) باز و تردد در آنها جریان دارد.
سرپرست مدیریت راههای استان تهران گفت: رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی و شمالی استان تهران را دارند برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان می توانند با سامانه گویای 141 و یا با شماره تلفن 77909080 تماس بگیرند.
بارش برف از بامداد امروز در بیشتر مناطق استان تهران آغاز شده و این بارش ها در مناطق شمالی و کوهستانی استان همراه با وزش باد و کولاک است.


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
مسدود شدن جاده بر اثر برف سنگین