فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ایرنا، رسانه برتر حوزه علم و فناوری در استان چهارمحال و بختیاری شد


به گزارش ایرنا، رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب مطبوعات این استان با تاکید بر همکاری رسانه های استان در نشر دستاوردهای علمی استان گفت: بی شک خبرنگاران و اصحاب مطبوعات نقش مهمی در اطلاع رسانی و نشر موفقیت های کشور در همه عرصه ها دارند و انتظار می رود در حوزه علم و فناوری نیز ایفای نقش کنند.
اسماعیل پیرعلی ادامه داد: پیشرفت و توسعه کشور در زمینه علم و فناوری مرهون تلاش های افرادی است که در راه اعتلای آرمان های والای انسانی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و بی شک خبرنگاران نیز با اطلاع رسانی و نشر دستاوردهای نظام سهم مهمی در این موفقیت ها دارند.
وی با قدردانی از خدمات رسانه های فعال در حوزه نشر اخبار علمی و فناوری، تعامل بیشتر رسانه ها با پارک علم و فناوری استان را خواستار شد.
در این نشست رییس پارک علم و فناوری استان با اهدای لوحی از خبرگزاری ایرنا به واسطه تعامل مطلوب با این نهاد و نشر اخبار حوزه علمی و فناوری استان تقدیر کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با بیش از 80 سال سابقه فعالیت همواره در تبیین و تقویت ارزش های اسلامی و آرمان های والای نظام نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترانه ترکی بختیاری ( استان چهارمحال بختیاری )