ملی‌پوش بوکس: سهمیه المپیک را می‌خواهم/کار سختی در انتخابی داریم


ملی‌پوش بوکس ایران می‌گوید حضور در اردوی تدارکاتی اوکراین کمک بسیار خوبی برای آماده سازی ملی پوشان پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک در چین بود.

دانا اسماعیل زاده در گفت‌وگو با ایسنا، به وضعیت خود برای حضور در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در کشور چین اشاره کرد و افزود: پس از برگزاری اردوی تدارکاتی در اوکراین شرایط بهتری برای حضور در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک پیدا کردیم و با آمادگی راهی این ر‌قا‌بت‌ها در چین می‌شویم. امیدوارم که در چین نیز بتوانیم بهترین نتیجه‌ را به دست بیاوریم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم از نظر روانی نیز در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک بهترین شرایط را داشته باشم. قطعا کار دشواری در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در پیش داریم، اما من هم امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم.

ملی‌پوش بوکس ایران افزود: دو بوکسور از مغولستان و قزاقستان مهم‌تر‌ین حریفان من در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در چین هستند. البته علاوه بر چین ما یک فرصت دیگر در کشور آذربایجان برای رسیدن به المپیک داریم، با این حال امیدوارم که بتوانم در چین کار را یکسره کنم و به المپیک راه پیدا کنم.

اسماعیل زاده با تاکید بر توانایی بوکس ایران برای کسب چندین سهمیه المپیک گفت: بوکس ایران آنقدر توانمند است که چند سهمیه المپیک را کسب کند. با این که یکی از مشکلات ما در ماه‌های اخیر عدم حضور در دیدارهای تدارکاتی بوده، ولی باز هم به نظرم می‌توانیم در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک چین بهترین نتایج را به دست بیاوریم. البته امیدوارم که داوری‌ها نیز در این ر‌قا‌بت‌ها به ضرر ما نباشد.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ویدیو مرتبط :
ملی پوشان ایران به دنبال کسب سهمیه المپیک