فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شناسایی 46هزار زن سرپرست خانوار در لرستان


به گزارش خبرنگار ایرنا لیلا سلاحورزی روز دوشنبه در دیدار بانوان استان با اشرف بروجردی معاون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات انسانی کشور افزود: توانمندسازی زنان به ویژه زنان بی سرپرست در دستور کار قرار دارد و امسال نیز اقدامات مطلوبی در این راستا در سطح کشور انجام شده است.
وی جمعیت زنان لرستان را 870 هزار و 125 نفر برشمرد و تصریح کرد: سن ازدواج زنان استان بالا رفته که این مهم باید آسیب شناسی جدی شود.
وی همچنین ادامه داد: در سال 75 به ازای هر یکهزار زن باسواد استان 13 نفر تحصیلات دانشگاهی داشت و در سال 93 این میزان به88 نفر رسیده است.
مدیر کل بیمه سلامت لرستان نیز در این دیدار گفت: 60 درصد از جمعیت بیمه شده استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
دکتر مریم آزادی با اشاره به خدمات دهی بیمه سلامت به 680 هزار روستایی استان افزود: سال گذشته نیز 270 هزار نفر افراد فاقد بیمه شناسایی و تحت پوشش قرار گرفته است.
لرستان حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد.
7269/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شبگردی ستاد توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار