منصوریان: وزیر نفت از من خواست که در این تیم بمانم


علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: مسئولان نفت خود را به خواب زده‌اند و کسی را که خود را به خواب زده است نمی‌شود بیدار کرد. شخص وزیر نفت از من خواست که در این تیم بمانم،‌اما حالا کسی که مالک باشگاه نفت است می‌گوید نمی‌خواهند تیم‌داری کنند.

وی ادامه داد: من نامه این درخواست را دارم، اما این درحالی است که بازیکنان ما شب قبل از بازی هتل هم نداشتند و فکر می‌کنم این موضوع فاجعه‌ای برای نفت است.

علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت، افزود: ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و نفت نشان داد که عیار فنی‌اش بسیار بالاست، البته نباید از تیم سرسخت و جنگنده گسترش فولاد هم بگذریم؛ چراکه واقعا فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتند، اما خوشحالم که این دیدار را بردیم و خوشحال‌ترم که توانستیم قبل از پایان سال 94، این پیروزی را به خانواده مرحوم دارستانی تقدیم کنیم.

سرمربی تیم نفت در خصوص مشکلات این تیم تصریح کرد: من نمی‌خواهم طوری حرف بزنم که همه فکر کنند ما هر هفته می‌آییم و فقط به مشکلات مالی نفت می‌پردازیم، اما باید از شما بپرسم که هزینه‌های زندگی‌تان را چطور تأمین می‌کنید. پاسخ این سوال می‌تواند حلال همه مشکلات نفت باشد. نمی‌دانم چه سرنوشتی در روزهای آینده برای تیم نفت رقم می‌خورد. نفتی که قبل از بازی رسمی‌اش در لیگ برتر، بازیکنانش باید به خانه بروند و از خانه به زمین مسابقه بیایند که این موضوع مرا یاد زمان بازیکنی‌ام می‌اندازد که از خانه به محل مسابقه می‌رفتم.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این هفته صدای ما به وزیر نفت خواهد رسید. صدای بازیکنانی که واقعا فقط برای احترام به کادر فنی و همدلی بین خودشان در مسابقه‌ حاضر می‌شوند، حتما باید به گوش صاحبان این باشگاه برسد.

سرمربی تیم نفت در پایان خاطرنشان کرد: من باز هم تکرار می‌کنم، بیدار کردن کسی که خود را به خواب زده واقعا سخت و حتی غیرممکن است و باید بگویم متأسفانه علی‌رغم تمام احترامی که برای مسئولان نفت قائل هستم، آنها خود را به خواب زده‌اند.

فارس


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛گزارشی از تیم نفت؛مصاحبه با علیرضا منصوریان