منصور برزگر: رفوگر فقط به فکر کشتی بود نه پست و مقام


پیشکسوت کشتی ایران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم رفوگر گفت: او به معنای واقعی یک انسان بود و دغدغه اصلی‌اش موفقیت کشتی ایران بود.

منصور برزگر در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی‌های شخصیتی مرحوم جواد رفوگر پیشکسوت کشتی ایران اظهار کرد: من با مرحوم رفوگر نزدیک به 42 سال رفاقت دارم و ازمسابقه‌های قهرمانی کشور در سال 42 با او در ارتباطم. وی به معنای واقعی یک انسان بود و همواره به فکر موفقیت کشتی بود نه چیز دیگری.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد افزود: دغدغه اصلی مرحوم رفوگر پیشرفت کشتی و کمک به موفقیت آن بود و هر گاه که کشتی نتایج خوبی می‌گرفت، او از صمیم قلب خوشحال بود و هرگاه کشتی نمی‌توانست عملکرد خوبی داشته باشد،‌ به معنای واقعی غمگین می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: جواد رفوگر با اینکه زمانی رییس فدراسیون کشتی بود اما از آن جهت که فقط در فکر موفقیت این رشته بود برایش هیچ فرقی نمی‌کرد در چه سمتی مشغول به کار باشد. به همین خاطر دبیری فدراسیون را نیز در کارنامه خود داشت و به عنوان رییس انستیتو کشتی هم مشغول به فعالیت شد چرا که پست و جایگاه از دید او مهم نبود و آن چیزی که مهم بود فقط کشتی بود.

برزگر در پایان با بیان اینکه مرحوم رفوگر هیچ گاه دل کسی را نشکست گفت: نه اینکه حالا که او از بین ما رفته بخواهم چنین حرف‌هایی را بزنم اما واقعا هیچ گاه ندیدم شخصی از رفوگر ناراحتی به دل داشته باشد. او همواره باادب و باشخصیت بود و دل مهربانی داشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
یه کشتی قدیمی از منصور برزگر