سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خروج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور تا فردا/ آسمان تهران تا ۲ روز آینده نیمه‌‌ابری است


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های همدیدی و پیشیابی هواشناسی، امروز سامانه بارشی در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، دامنه‌های البرز شرقی، شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و سبب بارش برف و باران و وزش باد در این مناطق است.

امروز بارش‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری خواهد داشت.

این سامانه اوایل وقت روز آینده از مرزهای شرقی کشور خارج شده و جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد شد.

امروز در برخی مناطق شرقی، جنوب شرق وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین امروز و اوایل وقت روز آینده در نیمه شرقی کشور کاهش دما خواهیم داشت که در شمال شرق کشور محسوس است.

امروز دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

با گذر امواج تراز میانی جو از آسمان کشور روز سه‌شنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات مرکزی زاگرس، ارتفاعات البرز و روز چهارشنبه در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی و در اواخر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 10 درجه و 2 درجه خواهد بود؛ همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری آسمان استان تهران نیمه‌ابری با وزش باد ملایم در برخی ساعت روز خواهد بود.

استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای 8 درجه زیر صفر و اردبیل با دمای 5 درجه زیر صفر روز آینده سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 23 درجه بالای صفر و بوشهر با دمای 20 درجه بالای صفر فردا گرم‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/VO5IZY


ویدیو مرتبط :
انهدام یک گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرقی کشور...