سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهار آتش سوزی انبار مواد شیمیایی و نفتی در جنوب تهران


سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2:26 روز پنجشنبه، آتش سوزی در یک انبار بزرگ مواد شیمیایی و نفتی در جاده قدیم تهران-قم، محله قوچ حصار، به سامانه 125 اعلام شد.
وی گفت: ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به همراه چند تانکر آب، خودروهای کف و خودروهای تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک انبار بزرگ شامل چند باب سوله بود اظهار کرد: به دلایل نامشخص یکی از این سوله ها به وسعت دو هزار متر مربع آتش گرفته بود.
وی با بیان اینکه این انبار مملو از بشکه های مواد نفتی، قوطی های رنگ، تینر و لوازم مواد اولیه تولید کاموا بود گفت: آتش کاملا شعله ور و دود ناشی از آن از فاصله های دور قابل مشاهده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: آتش نشانان شهر تهران با همکاری آتش نشانان منطقه باقر شهر وارد عملیات شده و پس از ساعت ها تلاش موفق به مهار این آتش سوزی شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت افزود: در این حادثه خسارت سنگین به انبار وارد شد.
ملکی یادآور شد: در حال حاضر آتش نشان مشغول ایمن سازی و لکه گیری محل هستند.
وی تاکید کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.
تهرام/7243//7244/ 6075

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی فوق العاده جالب و دیدنی در انبار مواد محترقه......