سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه موقت سلماس:عشق مردم به زیارت امام حسین(ع) از امتیازات تفکر شیعی است


حجت الاسلام میکائیل سلامی در آیین نمازجمعه این هفته سلماس با اشاره به برگزاری باشکوه حرکت تاریخی مسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی(ع) امسال افزود: شیعیان در حفظ مکتب حسین(ع) و دفاع از ارزش های انقلاب کربلا تا پای جان ایستاده اند و این قدرت ایمان را نمی توان با هیچ قدرت جهانی مقایسه کرد.
وی بیان کرد: همایش پیاده روی نجف تا کربلا حرکت تاریخی بود تا جهانیان با اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام شیعه که سراسر عشق به همدیگر و عشق به اهل بیت است، بیشتر آشنا شوند.
وی مکتب شیعه را شکست ناپذیر دانست و اظهار کرد: امروزه خیلی از حاکمان مسلمان در منطقه همراه با آمریکا درصدد شکست این عشق و ایمان هستند ولی در مقابل خود شکست خورده اند و این قدرت همچنان رو به افزایش است.
امام جمعه موقت سلماس در ادامه با تبریک هفته وقف و با تاکید بر فرهنگ سازی بیش از پیش سنت وقف در جامعه گفت: آنهایی که بضاعت مالی دارند، باید برای گسترش و ترویج سنت وقف در جامعه همکاری کنند.
حجت الاسلام سلامی همچنین با اشاره به فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو بیان کرد: دانشجوی ایرانی همواره روحیه ضد استکباری داشته و دارد و دانشگاه ها و دانشجویان باید بیداری و بصیرت خود را حفظ کرده و با آزاد اندیشی تلاش کنند تا به ابزار سیاسیون تبدیل نشوند.
نماز جمعه سلماس با حضور گسترده نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اقامه شد.
7127/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ماه رجب/شب جمعه زیارت مخصوص امام حسین/محمدقاضوی