ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آغاز مرحله نیمه‌نهایی و اوج حساسیت/ دو دیدار در اصفهان و امیدیه


به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان مسابقات مرحله گروهی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو و مشخص شدن تیم های اول تا چهارم، رقابت های مرحله نیمه نهایی جمعه (16 بهمن 1394) آغاز می شود. جدال‌هایی حساس که لغزشی هرچند کوتاه برای هر تیم، رویایی جام قهرمانی را به تباهی می کشاند. در این مرحله امتیازات دور گروهی به کار تیمی نمی آید. هر باشگاهی که در دو دیدار رفت و برگشت بهتر کار کند راهی مرحله فینال خواهد شد. از ساعت 15:00 روز جمعه دو دیدار به طور همزمان در امیدیه و اصفهان برگزار می شود.

در امیدیه جدال تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به میزبانی تیم سوم برگزار می شود. نفت امیدیه که در پایان دور گروهی با 12 امتیاز به عنوان سومی رسید باید مقابل نیروی زمینی 15 امتیازی به آب بزند. در دیدار رفت امیدیه 10 بر 9 نزاجا را از پیش رو برداشت و شگفتی ساز شد، اما با نتیجه تساوی دور برگشت مشخص شد آن نتیجه اتفاقی نبوده و امیدیه برای صعود به فینال حریف سرسختی برای ارتشی هاست.

دومین دیدار این مرحله هم بین فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی است. دیداری که در فصل قبل آخرین مسابقه بود و قهرمان از آن بیرون آمد. اینبار اما یکی از این دو تیم شانس صعود به فینال را دارد و دیگری باید برای سومی بجنگد. هر دو دیدار مرحله گروهی این دو تیم به سود دانشگاه و با نتایج 13-5 و 13-8 به پایان رسید. حال باید دید مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش که تا پایان مرحله گروهی 10 امتیاز فاصله دارند به سود کدام یک پایان می یابد.

پس از  این دو دیدار، باید تا جمعه هفته آینده (23 بهمن 1394) و برگزاری دور بگشت مرحله پلی آف منتظر بمانیم و ببینیم این دو بازی در تهران به سود کدام تیم تمام می شود و فینالیست ها را بشناسیم.

برنامه مسابقات دور رفت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو:

نفت امیدیه – نیروی زمینی ارتش (امیدیه – ساعت 15)
فولاد مبارکه سپاهان – دانشگاه آزاد اسلامی (اصفهان- ساعت 15)

انتهای پیام/م

http://fna.ir/D2EOK2


ویدیو مرتبط :
صعود سپاهان به مرحله نیمه نهایی