سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



درست کردن مدل موی زیگزاگی در خانه


درست کردن مدل موی زیگزاگی در خانهبانوی امروز/ در خانه نشسته اید که یک باره تلفن زنگ می خورد و شما را برای چند ساعت دیگر به یک مهمانی خانوادگی کوچک دعوت می کنند. احتمالا با اشخاص دیگری که آنها نیز دعوت هستند، رودربایستی دارید و می خواهید با ظاهری آراسته در جمع ظاهر شوید. نمی دانید چه بپوشید، چگونه آرایش کنید و یا حتی با موهایتان چه کنید!
خیلی دست و پای خود را گم نکنید و با آرامش، لباس مناسبی از کمد لباس خود انتخاب نمایید. صورت خود را متناسب با مهمانی، خودآرایی نمایید. حالا فقط می ماند موهایتان، که نمی دانید چگونه آنها را مرتب کنید تا ظاهرتان چندین برابر جذاب تر و زیباتر شود.
مدل موی زیگزاگی را یاد بگیرید تا در مواقعی که فرصت کافی برای رفتن به آرایشگاه برای درست کردن موهایتان را ندارید، از آن استفاده نمایید. به ترتیب تصاویر زیر، عمل کنید تا با موهای درست کرده در مهمانی حاضر شوید.

منبع:


ویدیو مرتبط :
مدل درست کردن موی دخترانه