سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلال احمر به دنبال وصول طلب خود از شرکت دارویی رشد آلمان


نسیم/ جمعیت هلال احمر کشورمان طی یک سال گذشته با طرح اقامه دعوا علیه شرکت رشد آلمان به دنبال وصول مطالبات خود از این شرکت است که نتوانسته به تعهدات خود عمل کند

در زمان ریاست دکتر خاتمی بر جمعیت هلال احمر باب همکاری این نهاد مردمی با شرکت رشد آلمان به جهت واردات دارو به کشور باز شد.
فعالیت های شرکت رشد آلمان در ابتدا به جهت تامین نیازهای دارویی جمعیت هلال‌احمر در مواقع اضطراری بود اما باگذشت زمان بین جمعیت هلال‌احمر و شرکت رشد آلمان اختلافات زیادی به وجود آمد به‌طوری‌که این شرکت از ارائه اسناد لازم برای خرید دارو به‌منظور تأمین نیازهای هلال‌احمر کشورمان امتناع کرد و بر اساس گفته مسئولان فعلی جمعیت هلال‌احمر داروهای موردنیاز از سوی این شرکت برای هلال‌احمر تأمین نشد.
درحالی‌که این شرکت مبالغ لازم برای خرید دارو و ارسال آن به هلال‌احمر را از این نهاد مردمی دریافت کرده بود اما نتوانست تعهدات خود را به‌جا بیاورد.
همین امر باعث شد که جمعیت هلال‌احمر طی یک سال گذشته برای وصول مطالبات خود از شرکت رشد آلمان از مراجع قضایی استمداد طلب و هم‌اکنون پرونده شرکت رشد آلمان با شکایت جمعیت هلال‌احمر در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.
در همین رابطه نیز مهندس علی‌اصغر احمدی دبیر کل جمعیت هلال‌احمر ضمن مایید این خبر به خبرنگار نسیم گفت: پرونده شرکت رشد هم‌اکنون در مراجع قضایی در دست بررسی و رسیدگی است.
گفته می‌شود که دو روز قبل مدیرعامل شرکت رشد آلمان با دکتر جزنی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جلسه‌ای را برای رفع این اختلافات برگزار کرده‌اند اما تا این لحظه هنوز از محتوا و نتیجه این جلسه خبری به بیرون درز نکرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آبنمای موزیکال پارک هلال احمر با همکاری گروه فنی شرکت