فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معاون آموزش و پرورش فارس: توسعه کمی مدارس نمونه دولتی در دستور کار نیست


به گزارش ایرنا، ناصر قجری دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نام نویسی برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره های متوسطه اول و دوم در مدرسه محل تحصیل دانش آموزان صورت می گیرد و تا 14 اردیبهشت 95 ادامه می یابد.
معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی استان در مقطع متوسطه اول حدود یك هزار و 800 نفر، متوسطه دوم بیش از چهار هزار نفر وهنرستان های نمونه دولتی كاردانش و فنی و حرفه ای نیز افزون بر 500 نفر پیش بینی شده است.
قجری ادامه داد: در سال تحصیلی آینده، 78 آموزشگاه نمونه دولتی در دوره های متوسطه اول و دوم و هنرستان های كاردانش وفنی وحرفه ای در استان عرصه تحصیل پذیرفته شدگان در آزمون ورودی خواهند بود.
وی گفت: از این تعداد، 25 آموزشگاه متوسطه اول، 46 آموزشگاه متوسطه دوم و هفت هنرستان فنی وحرفه ای و كاردانش هستند.
معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: دانش آموزانی كه ثبت نام كرده اند در صورتی مجوز شركت در آزمون را خواهند داشت كه مقیاس 'خیلی خوب' در تمام دروس پایه ششم را در پایان سال داشته باشند و یا این كه حداكثر یك مقیاس 'خوب' را به صورت استثنا در كارنامه داشته باشند.
قجری ادامه داد: دانش آموزان متقاضی شركت در آزمون ورودی دوره متوسطه دوم هم باید در مجموع دو نوبت اول و دوم امتحانات پایه نهم، دست كم معدل 17 داشته باشند.
معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش فارس ثبت نام نهایی را به صورت اینترنتی اعلام كرد و گفت: پس از تایید سابقه ومدارك تحصیلی دانش آموزان در مدارس، درباره سامانه اینترنتی ثبت نام اطلاع رسانی می شود.
قجری یادآوری كرد: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان روز جمعه چهارم تیرماه 95 برگزار می شود و پرسش های آزمون به گونه ای است كه دانش آموزان را به مطالعات مفهومی و تحلیلی ترغیب كند.
2027 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان