سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مردم انتظار تغییر در ساختار مجلس را دارند/ رقابت بین لاریجانی و عارف سالم است


علیرضا رحیمی شامگاه پنجشنبه درحاشیه عیادت از یکی از خادمین بیت امام راحل در قم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: ساختار مجلس شورای اسلامی بر اساس رای نمایندگان شکل می گیرد نه از بیرون مجلس.
وی اظهار کرد: یک نوع همگرایی بین نمایندگان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود دارد و باید این را به فال نیک بگیریم.
رحیمی با اشاره به احتمال شکل گیری رقابت بین علی لاریجانی و محمد رضا عارف برای ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند برخی افراد، تعابیر جالبی به کار نبردند ولی اگر رقابتی باشد آن رقابت، سالم خواهد بود.
منتخب مردم تهران درمجلس دهم گفت: لیست امید یک اجماع کامل و صد در صدی نسبت به دکتر عارف دارند، البته تکلیف برخی از افراد معتدل که از گروه های اصولگرا هستند، مشخص است.
وی گفت: کسانی که در لیست جریان های اصلاح طلب قرار داشتند انگیزه لازم را برای حمایت از دکتر عارف را دارند.
رحیمی بیان داشت: هنوز فراکسیون ها به صورت کامل شکل نگرفته، جلسه دوم فراکسیون امید را در هفته آینده برگزار می کنیم و بعد از آن با دید روشن تری می توان در مورد آینده ریاست مجلس سخن گفت.
وی همچنین گفت: خاستگاه سیاسی افرادی که از مجموعه اصولگرایی معتدل در لیست امید قرار گرفتند، مشخص است، ولی لیست امید کشور حمایت صد درصدی از دکتر عارف دارد و در این زمینه نیز قاطع و مصمم هستند.
شبک **7401/ 6133/ 1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لاریجانی احمدی نژاد (مجلس)