سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چطور بلیط سفرهای کاری و تفریحی را راحت تر تهیه کنیم؟


چطور بلیط سفرهای کاری و تفریحی را راحت تر تهیه کنیم؟رپرتاژ آگهی/ مراجعه ی حضوری به آژانس های مسافرتی به منظور خرید بلیط هواپیما زمان بر است، پس بهترین راه حل، خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت های معتبر است.
این روزها با شروع سال کاری جدید، مأموریت های کاری نیز شروع می شود و بهترین شیوه برای تهیه ی بلیط سفر و جلوگیری از اتلاف وقت در آژانس های مسافرتی و تماس تلفنی با مراکز فروش بلیط هواپیما، خرید از سامانه های اینترنتی بلیط هواپیما و قطار است.
یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سامانه هایی که بسیاری از مسافران، بلیط سفرهای کاری خود را از آن تهیه می کنند، سامانه ی علی بابا دات آی آر است که با ارائه ی خدمات 24 ساعته و پشتیبانی شبانه روزی، پاسخگوی مسافران است.
نکته ی قابل توجه در این سامانه این است که مأموران خرید هر سازمانی می توانند بر اساس میزان قیمت، نوع ایرلاین، نوع هواپیما، ساعت پرواز و ... در میان انواع پروازهای سیستمی و چارتر جستجو کنند و مناسب ترین بلیط را برای سازمان خود تهیه کنند.
اگر شما هم برای سفرهای کاری خود به دنبال رزرو هتل در شهرهای سراسر کشور هستید، می توانید با مراجعه به سامانه یwww.jabama.ir نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید و برای خرید و یا اطلاع از قیمت بلیط هواپیما نیز از طریق سامانه یwww.alibaba.ir اقدام نمایید.

منبع: رپرتاژ آگهی


ویدیو مرتبط :
حکم روزه در سفرهای تفریحی