فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ستار اورکی موسیقی «دو لکه ابر» را می‌سازد


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس فیلم سینمایی «دو لکه ابر» در مرحله پایانی ساخت موسیقی و صداگذاری است که صداگذاری این اثر سینمایی بر عهده محمد رضا دلپاک است و ساخت موسیقی آن را نیز ستار اورکی انجام می‌دهد.

طی روزهای آینده این اثر سینمایی برای هماهنگی نهایی موسیقی و صدا آماده خواهد شد و سازندگان فیلم سینمایی «دولکه ابر» اولین گام‌ها را برای حضور آن در فستیوال‌های جهانی بر خواهند داشت این در شرایطی است که سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش البته پیش از این مهرشاد کارخانی طی یادداشتی اعتراض خود را نسبت به جشنواره فیلم فجر و سیاست گذاری آن عنوان کرده بود که  بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس سازندگان  فیلم «دو لکه ابر» برنامه‌ای برای حضور این اثر اجتماعی در جشنواره جهانی فجر ندارند و فیلم‌شان را در معرض قضاوت داوران و هیئت انتخاب آن قرار نخواهند داد.

«دو لکه ابر» جدیدترین اثر کارخانی با موضوعی اجتماعی است که مانند آثار پیشین این کارگردان فضایی شهری و خیابانی دارد و به موضوعات و آسیب های اجتماعی می پردازد و در خلاصه داستان آن آمده: ابری بر سر شهر سایه افکنده است ... لکه ابری بدنبال لکه گمشده خود است.

عوامل اصلی «دو لکه ابر» عبارتند از تهیه کننده: مجید عباسی ، سرمایه گذار و مجری طرح: بهروز دین یاریان، نویسندگان فیلمنامه: مهرشاد کارخانی، مجید رحیمیان، حمید غلامی، مدیر فیلمبرداری؛ علی اظهری، صدابردار: امیر شاهوردی، طراح صحنه و لباس: عسل هاشمی سراج، طراح گریم: فریور معیری، موسیقی: ستار اورکی، تدوین: فرامرز هوتهم، مدیر تولید: آرمین قدرتی، مدیر و طراح جلوه های ویژه: عباس شوقی، برنامه ریز: پرنیا کاظمی پور، دستیار اول کارگردان: نیما مدبر، دستیار اول فیلمبردار: ابراهیم شاکری، دستیار فیلمبردار: نوید همایونی، دستیار صدا: محمد قاری زاده، دستیار صحنه: جلیل شریعتی فر، دستیار لباس: سما ستوده، مجری گریم: سالومه قاسم خانی، دستیار دوم کارگردان: علی غیاثوند، منشی صحنه: سودابه صفری، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، میثم محمدی: مدیر روابط عمومی، دستیاران جلوه های ویژه: رسول کهن سال/ مسعود جیرانی، جانشین تولید: سعید سیاوشی، مدیر تدارکات: رضا دهقان، تدارکات: سیدموسی حسینی

کارخانی پیش از این ساخت فیلم‌های سینمایی «دربست آزادی»، «اکباتان»، «کوچه ملی»،«ریسمان باز» و «گناه من» را در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته است. 

انتهای پیام/ج

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه تصویری ستار اورکی با مجله زیر و بم بخش اول