آغاز رسمی فعالیت قرارگاه ظفر در مرزهای شلمچه و چذابه


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از آغاز رسمی فعالیت قرارگاه عملیاتی ظفر در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: نیروی انتظامی نسبت به سال‌های گذشته در جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین با آمادگی چند برابری به طور شبانه‌روزی در مرزهای شلمچه و چذابه فعالیت می‌کند.

وی افزود: در کلیه بخش‌های زیرساختی و نیروی انسانی، چندین برابر نسبت به سال‌های گذشته دستگاه‌های زیرساختی و امکانات فنی مهیا و نیروی انسانی تامین شده است.

موسوی همچنین از آغاز فعالیت قرارگاه عملیاتی ظفر در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: فعالیت این قرارگاه با هدف نظارت بر خدمات‌رسانی به زوار اربعین رسما از امروز (یکم آذرماه) آغاز شده است. در همین راستا تلاش می‌شود تا در سایه اقدامات شبانه‌روزی ماموران انتظامی و مرزبانی و نیروهای نظامی امنیت مطلوبی برای زائران اربعین فراهم شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: این قرارگاه در ایام اربعین بر کلیه اقدامات خدمات‌رسانی از سوی دستگاه‌های نظامی و انتظامی در مرزها نظارت داشته و وضعیت را رصد می‌کند.

وی افزود: قرارگاه عملیاتی ظفر تمام توان و امکانات علمی و رزمی خود را به کار می‌گیرد تا زائران اربعین در کمال آرامش و امنیت از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کنند. این قرارگاه همزمان در مرزهای مهران و شلمچه و چذابه آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خادمین اربعین امام حسین (ع)در مرزهای مهران و شلمچه