سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محمد‌علی حسین‌زاده «مردمی»، «ساده زیست» و یک «انقلابی» تمام عیار بود


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جمعی از دوستان، همکاران، همکلاسی‌های سابق و همسنگران مرحوم محمدعلی حسین‌زاده در پیامی اعلام کردند: محمدعلی حسین‌زاده به تعبیر خودش یک «سرباز ولایت» بود با همه ابعاد و مسئولیت‌هایش به معنای واقعی کلمه «مردمی» و «ساده زیست» و یک «انقلابی» تمام عیار بود که جای او در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از جدی ترین «سربازان ولایت»، امروز خالی است.

در ابتدای این پیام آمده است: روح ناآرام دکتر محمدعلی حسین‌زاده چه آن روزگاری که نیروهای انقلاب در صحنه دانشگاه‌ها در غربت بودند و چه امروز که دشمنی‌ها علیه اسلام و ارزش‌های الهی،شدت یافته، در تکاپو بود؛ او به شهادت دوست و دشمن به خاطر صراحت و شهامت در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت چه در سنگر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و چه در سنگر علم و آگاهی و بصیرت، الگو، پیشتاز و پیش‌قراول بود.

در ادامه تاکید شد: دکتر محمدعلی حسین‌زاده به تعبیر خودش یک «سرباز ولایت» بود با همه ابعاد و مسئولیت‌هایش به معنای واقعی کلمه «مردمی» و «ساده زیست» و یک «انقلابی» تمام عیار بود که جای او در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از جدی‌ترین «سربازان ولایت»، امروز خالی است. صلابت انقلابی، مبانی اعتقادی و سیاسی و اعتماد به نفس مثال زدنی مرحوم حسین‌زاده آنچنان مستحکم بود که در روزگاری در تلاطم پریشان حالی و سردرگمی و استحاله که سراغ بسیاری از حتی صاحب نامان و صاحب منصبان آمد، او هیچ‌گاه از زیر علم ولایت خارج نشد و با افتخار، بسیجی، پاک و صادق و به معنای واقعی کلمه «انقلابی» و «اصولگرا» باقی ماند.

در قسمت دیگری از این پیام آمده است: مردم شریف حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر بعد از سالیانی و در بحبوحه هجمه‌ها و تخریب‌های ناجوانمردانه معاندین داخلی و خارجی و مافیای ثروت و قدرت، گمشده خود را پیدا کرده و او را از جنس خود دانسته و به صفا و صداقت، روحیه مردمی، دلسوزی، ولایت پذیری و جایگاه علمی و فرهیختگی او اقبال نشان داده و برای وکالت خود برگزیدند اما مشیت الهی در این بود که او زودتر از ان که تصور می کردیم، «زنده یاد» شد. بی‌گمان ترور شخصیت و تخریب چهره این شیرمرد بی‌ریای آذربایجان در رقابت انتخاباتی از سوی شبکه‌های تلویزیونی سازمان منافقین و برخی ایادی داخلی، نشان از این داشت که این افسر شجاع و باوفا به خاطر تسخیر قلب‌های مردم و به ابتنای رای آنان، با صلابت خواهد توانست مدافع واقعی حقوق مستضعفان و نه سرمایه‌داران و ایادی آنان باشد.  

در ادامه تاکید شد: باور این که دکتر محمدعلی حسین‌زاده با چهره دلنشین‌اش، زودهنگام از میان ما پر کشید، سخت است اما یقیناً او نه یک «فرد» بلکه الگویی کم‌نظیر و آغازگر رویش‌های جدید انقلاب است. داغ رفتن او برای همه بازماندگان، دوستداران و طرفداران، سنگین و سخت است و برای ما نیز. تسلایی نیست جز آن که مثل خودش که همواره « رضاً برضاه و تسلیماً لامره» بود؛ همه ما، خانواده‌اش و موکلانش در مراغه و عجب شیر، تنها به تقدیر و مشیت الهی اتکا کنیم.

در خاتمه این پیام آمده است: آسمانی شدن اندیشمند انقلابی، سرباز ولایت و مدافع با صلابت مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی دکتر محمدعلی حسین‌زاده استاد دانشگاه تهران و منتخب مردم شریف مراغه و عجب شیر را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده و بازماندگان ایشان و آحاد امت اسلامی بخصوص مردم شریف مراغه و عجب شیر تسلیت عرض می‌نمائیم و از خداوند منان برای او علو درجات مسئلت داریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تدریس زیست و شیمی-حسین حسین زاده قسمت اول 09124478327