سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



دکتر سلام/ ناباروری مردان بیش از زنان


دکتر سلام/ ناباروری مردان بیش از زنانایرنا/ دکتر محمدمهدی آخوندی در نشست خبری دومین کنگره بین المللی تولید مثل افزود: میزان ناباروری مردان به مراتب بیش از زنان است.
وی با اشاره به اینکه کشور در این زمینه به توسعه و پیشرفت های خوبی دست یافته است، اظهار کرد: بیش از 150 دانشجو در رشته تولیدمثل در هفت مجموعه دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
آخوندی با اشاره به اینکه هنوز بیمه ناباروری در کشور نداریم، اظهار کرد: هر چند برای یک سری از اقلام دارویی و آزمایشات در این حوزه تحت پوشش بیمه قرار دارد اما برای درمان ناباروری هنوز بیمه ای در کشور نداریم.
وی گفت: شورای عالی بیمه، استاندارد این خدمات را از وزارت بهداشت خواسته است که تیم هایی برای این کار مشخص و تعدادی استاندارد در این زمینه تدوین شده است.
رئیس انجمن جنین شناسی با اشاره به اینکه استانداردها در حال نهایی شدن هستند از وزارت بهداشت درخواست داریم این استانداردها را در اسرع وقت به شورای عالی بیمه ارسال کنند تا زمینه تصویب با تحت پوشش قرار گرفتن این خدمات فراهم شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
‫علت زیاد شدن بیماری های ناباروری مردان و عدم بارداری زنان چیست؟‬‎