سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ انتقام از همسر سابق، با انتشار عکس خصوصی


حوادث/ انتقام از همسر سابق، با انتشار عکس خصوصی ایرنا/ مردی جوان که با انتشار تصاویر خصوصی همسر سابقش در اینستاگرام در صدد انتقام جویی از وی بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر هتک حیثیت در فضای مجازی توسط فرد ناشناسی از طریق ارسال تصاویر خصوصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر هویت عامل انتشار تصاویر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
قدمگاهی ادامه داد: متهم 30 ساله که همسر سابق شاکی است در بازجویی به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت پس از جدایی از همسرم با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام با نام وی با انتشار عکس های خصوصی و معرفی وی به عنوان فردی بی بند و بار قصد انتقام داشتم که شناسایی و دستگیر شدم.
وی با اشاره به معرفی به مقام قضایی تصریح کرد: انتشار عکس و فیلم به منظور هتک حرمت افراد علاوه بر جریمه نقدی مجازات حبس در بر خواهد داشت.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
انتقاد صریح ژیلا صادقی به انتشار عکس خصوصی یک مجری زن