سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گذشت زن زندانی با کمک خیرین و نجات جان هم بندش از قصاص


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، قرار بود بامداد امروز (چهارشنبه) در یکی از زندان‌های تهران حکم قصاص زن جوانی اجرا شود که 11 سال پیش و در سن 17 سالگی مرتکب قتل همسر 70 ساله خود شده بود.

اولیای دم مقتول پس از رفت‌وآمد‌های خانواده قاتل و مددکاران، گذشت از حکم قصاص او را به دریافت دو برابر مبلغ دیه یعنی 300 میلیون تومان آن هم در کمتر از یک روز مشروط کرده بودند اما خانواده قاتل، توانایی مالی پرداخت این رقم را نداشتند.

در نهایت، بامداد امروز زن جوان پای چوبه دار رفت اما در لحظه آخر با تلاش یکی از مددکاران پرونده و کمک خیرین، 200 میلیون تومان از 300 میلیون مبلغ پیشنهادی اولیای دم فراهم شد و تنها 100 میلیون تومان باقی ماند تا این دختر جوان از قصاص رهایی یابد.

اولیای دم پرونده با اصرار خانواده قاتل برای تهیه 100 میلیون تومان باقی مانده یک روز دیگر مهلت دادند.

در همین حال "ف.ر.ص" هم‌بندی زن جوان در ندامتگاه زنان شهر ری است که به خاطر 300 میلیون تومان بدهی مالی، گرفتار زندان شده است و پس از گرفتن رضایت و تخفیف از تعدادی از شاکیان، رقم بدهی وی به 100 میلیون تومان می‌رسد.

یکی از خیرین و نیکوکاران برای کمک به این زن جوان که 6 سال است در زندان به سر می‌برد، 80 میلیون تومان کمک می‌کند. اما پس از آنکه «ف.ر.ص» از مشکل هم‌بندی خود خبر دار شد، با گذشت رقمی که از سوی یکی از خیرین کمک شده بود را برای نجات هم‌بندی‌اش اختصاص داد و در نهایت با جمع‌آوری 20 میلیون دیگر از سوی خیرین و کمک 80 میلیونی هم‌بندی زن جوان، 100 میلیون تومان باقی مانده فراهم شد.

حالا «ف.ر.ص» هم‌بندی زن جوان که نجات جان وی از قصاص را به آزادی خود ترجیح داد، نیازمند یاری خیرین و نیکوکاران است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/4X11O3


ویدیو مرتبط :
دو زن سارق جعبه کمک‌های مالی خیرین یک رستوران را دزدیدند!