فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داستان مصور شازده کوچولو به کتابفروشی ها آمد


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، شازده کوچولو اثری به قلم ژوآن اسفار با اقتباسی از کتاب آنتوان دو سنت اگزوپری که فرزانه کریمی آن را ترجمه کرده است.
در این کتاب آمده است: بیش از 65 سال است که «شازده کوچولو» آنتوان دو سنت اگزوپری ذهن و قلب خوانندان را تسخیر کرده. ناگهان شازده کوچولویی استثنایی به خلبانی سرگردان در بیابان برمی خورد و حکایتی خردمندانه و سحرانگیز آغاز می شود.
خلبان مبهوت به قصه سفرهای شازده - از سیاره ای به سیاره ای دیگر - گوش می دهد و درمی یابد درک حوادث زندگی چنان دشوار است که چاره ای نیست مگر سر فرود آوردن در برابر اسرار آن.
ژوآن اسفار، خالق کتاب های مصورِ تحسین برانگیز و جهانی، اقتباسی از این اثر قدیمی و دوست داشتنی را به زبان تصویر ارائه داده است. به لطف خانواده سنت اگزوپری، اسفار این قصه محبوب را بازآفرینی کرده تا ادای احترامی باشد به اثر اولیه و دعوتی از خوانندگان جدید تا برای نخستین بار به دیدار شازده کوچولو آیند.
در بخشی از این کتاب نیز می خوانیم: البته برای من تو هنوز پسر کوچولویی هستی شبیه صد هزار پسر کوچولوی دیگر. من به تو هیچ نیازی ندارم و تو هم به من نیازی نداری. برای تو من فقط یک روباهم شبیه صدهزار تا روباه دیگر. اما اگر تو مرا اهلی کنی، بعدش ما به همدیگر محتاج می شویم. برای من، در سراسر دنیا فقط یکی مثل تو می شود.
کم کم دارم می فهمم. یک گلی هست که مرا اهلی کرده.
ممکن است کرده باشد. روی زمین همه جور چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.
اوه! آن روی زمین نیست روی یک سیاره دیگر است و...
کتاب شازده کوچولو «خوانده شده ترین» و «ترجمه شده ترین» کتاب فرانسوی زبان جهان بوده و به عنوان بهترین کتاب قرن 20 در فرانسه انتخاب شده است.
این کتاب به بیش از 250 زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از 200 میلیون نسخه، یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ محسوب می شود.
این کتاب با تیراژ یکهزار و 500 جلد و به قیمت 98 هزار ریال وارد بازار نشر شده است.
فراهنگ**9022**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شازده کوچولو