سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انفجار بمب در شمال بغداد یک کشته و 5 زخمی بر جای گذاشت


انفجار بمب در شمال بغداد یک کشته و 5 زخمی بر جای گذاشتایرنا/ انفجار بمب در منطقه التاجی در شمال بغداد پایتخت عراق یک کشته و 5 زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری عراق (واع)، یک منبع امنیتی عراق گفت: بمبی ظهر روز دوشنبه در نزدیکی یک مرکز تجاری در منطقه الحمامیات در منطقه التاجی در شمال بغداد پایتخت عراق منفجر شد که بر اثر آن یک شهروند کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.
وی افزود: نیروهای امنیتی با محاصره محل انفجار زخمی ها را به بیمارستان منتقل کردند.
روز گذشته نیز تروریست انتحاری داعش خود را در بازار مریدی شهرک الصدر بغداد منفجر کرد که بر اثر آن 88 تن کشته و یا زخمی شدند که در میان آنها شماری از کودکان وجود داشت.
عراق از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش روبه رو بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
49 کشته و زخمی در انفجار خودروهای بمبگذاری شده در بغداد