علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تسلط ذهنی بازیکنان باعث بردن گوام شد/ملی‌پوشان عملکرد خوبی داشتند


به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون معینی در مورد پیروزی ۶ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با شرایط خوب و مناسبی برگزار نشد. پیش از بازی، سفر سخت و طولانی که بازیکنان در پیش داشتند، امکانات و زمین چمن مصنوعی و شرایطی که برای حضور تیم ملی در گوام فراهم شد اصلا مناسب نبود اما تسلط ذهنی بازیکنان و کادرفنی باعث شد تا این پیروزی بسیار قابل قبول‌تر و چشمگیرتر از دیدار رفت در ورزشگاه آزادی به حساب آید.

وی در ادامه افزود: تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول به دو گل رسید و در نیمه دوم با تسلط بیشتری به رقابت با حریف خود پرداخت. در مجموع عملکرد بازیکنان در این دیدار قابل قبول و مطلوب بود.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه درباره تعویض‌های کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی می‌توان به آن اشاره کرد، تعویض‌هایی بود که کارلوس کی‌روش انجام داد. وی در این بازی و با تعویض‌هایش به بازیکنان جوان و با تجربه میدان داد و مدیریت مناسبی را روی عملکرد بازیکنان پرتجربه و فعال در زمین انجام داد.

وی درباره اخراج بیرانوند اینگونه اظهارنظر کرد: این امر معمولا در مسابقات به ندرت پیش می‌آید. فکر می‌کنم دروازه‌بان تیم ملی ایران باید با هوش در این صحنه عمل می‌کرد. پس از اخراج این بازیکن و قرار گرفتن مدافع ایران درون دروازه (به دلیل انجام سه تعویض قانونی)، بازیکنان ایران به مدت ۲۰ دقیقه به حفظ توپ پرداخته و حتی در یک یا دو صحنه نیز می‌توانستند به گل برسند.

معینی در پایان گفت: کنترل بازی در هر دو نیمه بر عهده بازیکنان ایران بود و همانطور که در بالا اشاره کردم، به دلیل شرایط سخت و سفر طولانی بازیکنان برای رسیدن به گوام وجود داشت، این مسابقه بسیار جذاب‌تر و قابل قبول نسبت به بازی رفت در تهران بود. در مجموع بازی بسیار خوبی را ملی پوشان ایران انجام دادند.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از تمرین ملی پوشان فوتبال ایران در گوام