علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



استاندار قم: توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه ضروری است


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در حاشیه آیین آغاز به کار نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان با بیان اینکه در بسیاری از زمینه ها پژوهش های خوبی صورت گرفته است افزود: نکته مثبت اکثر این پژوهش ها این بود که تجاری سازی شده و یا در این مسیر قرار دارند.
وی حمایت از تلاشگران عرصه علم در استان قم را مورد تاکید قرار داد و افزود: هفته پژوهشی به عنوان نمود این حمایت بوده و پشتیبانی از محققان و فناوران باید در طول سال ادامه دار باشد.
وی ایجاد ارتباط بین حوزه صنعت و دانشگاه را از اهداف برنامه های هفته پژوهش و این نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: این ارتباط زمانی مستحکم خواهد شد که نیاز حوزه صنعت تعریف و در بخش های دانشگاهی به آن پرداخته شود.
صادقی نیازسنجی پیش از فعالیت های پژوهشی را بسیار مهم برشمرد و افزود: اگر شناسایی نیازهای صنعتگران به درستی صورت بگیرد شاهد توسعه این ارتباط خواهیم بود.
استاندار قم با حضور در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم در دانشگاه قم، از غرفه های پژوهشگران، فناوران و فن بازار بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردهای محققان حوزوی و دانشگاهی و فناوران استان آشنا شد.
نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم از 16 الی 18 آذر ماه و از ساعت 8:30 تا 17 در دانشگاه قم پذیرای بازدید علاقه مندان است. ک/1
1175 /

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارتباط صنعت با دانشگاه