پیکه برای حماقت نکردن الگوهای خوبی داشته است


سرخیو راموس که شب گذشته (یکشنبه) در شکست یک بر صفر رئال‌مادرید در خانه ویارئال در هفته پانزدهم لالیگا به میادین مسابقه بازگشت و 90 دقیقه بازی کرد، گفت: در نیمه اول عملکرد تأثیرگذاری نداشتیم. در چنین مقطعی از لیگ نباید قمار کرد. شاید ما فاقد روحیه جنگدگی و قدرت لازم بودیم. تنها نکته مثبت این بازی واکنش و بازگشت‌مان به بازی در نیمه دوم و خلق موقعیت‌هایی بود که متأسفانه تبدیل به گل نشد.

وی افزود: حالا وقت متحد بودن و یکی بودن است. هنوز فصل طولانی در لیگ در پیش داریم و در فوتبال چیزهای غافلگیرکننده بسیاری وجود دارد. با ناراحتی به خانه می‌رویم، چون می‌توانستیم با در دست داشتن سرنوشت خودمان به تعطیلات کریسمس برویم.

راموس عنوان کرد: وقتی تیمی با سختکوشی بازی می‌کند، می‌دانیم که چطور باید رقابت کنیم. در این بازی ما در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم، ولی وقتی قمار می‌کنید، چنین اتفاتی ممکن است، رخ دهد. در نیمه دوم ما به بازی  بازگشتیم. رئال باید اینطور بازی کند.

کاپیتان مادریدی‌ها تأکید کرد: چه کسی را باید سرزنش کرد؟ به نظرم نمی‌توانیم فرد خاصی را سرزنش کنیم. همه ما مسئول این شکست هستیم و از این پس هم باید به سختکوشی‌مان ادامه دهیم و تا جای ممکن امتیازات را به دست بیاوریم.

 راموس در خصوص رفتارهای اخیر جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که در یکی از شبکه‌های اجتماعی، رئالی‌ها را به دلیل حذف از جام حذفی اسپانیا به خاطر استفاده از دنیس چریشفِ سه اخطاره، مورد تمسخر قرار داده و پس از آن با آربلوا، مدافع رئال به نوعی درگیری لفظی پیدا کرده،گفت: اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست، ولی به عنوان کاپیتان رئال‌مادرید و هم‌تیمی پیکه در تیم ملی اسپانیا از او تنها می‌خواهم کمی به رئال‌مادرید و همکاران خود احترام بگذارد.

مدافع تیم ملی اسپانیا گفت: بی‌احترامی دشمنِ فضای خوب است و او الگوهای خوبی همچون ژاوی، پویول و کاسیاس در کنارش داشته تا از ارتکاب چنین حماقتی جلوگیری کند. دیگر نمی‌خواهم بیشتر از این به این موضوع بپردازم. من به پیکه احترام می‌گذارم. ما در تیم ملی اسپانیا هم‌تیمی هستیم و به نظرم در این بین اشتباه و سوء تفاهمی صورت گرفته است.

تسنیم


ویدیو مرتبط :
30. الگوهای بازگشتی الگوهای ادامه دهنده الگوها-متوسطه