سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تحقق 100درصدی تعهد صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ایجاد اشتغال


سید نعیم امامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت دو هزار و 400 شغل در بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت فراهم شد.
به گفته وی، از این میزان فرصت شغلی فراهم شده 648 شغل در شهرستان شهركرد، 550 شغل در شهرستان بروجن، 192 شغل در شهرستان فارسان، 336 شغل در شهرستان لردگان، 155 شغل در شهرستان كوهرنگ، 168 شغل در شهستان كیار، 110 شغل در شهرستان بن، 145 شغل در شهرستان بن و 96 شغل در شهرستان اردل مهیا شد.
امامی تصریح كرد: در این مدت تلاش شد علاوه بر راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید، واحدهای نیمه تعطیل و راكد با رفع مشكلات تولید، به چرخه تولید بازگشت داده و زمینه اشتغال افراد مهیا شود.
به گزارش ایرنا، در سال گذشته 9 هزار و 167 فرصت شغلی در بخش های مختلف اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شد كه از این تعداد حدود 26 درصد توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد شده است.
هم اینك یكهزار و 270 واحد تولیدی و صنعتی، 183 معدن، 70 هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
7361/2097 /1484

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایجاد بیش از دو هزار طرح اشتغال توسط کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری