طراحی های شاد برندهای معروف + تصویر -آکا


به گزارش آکاایران: dolce & gabbana .1
بچه های خاص

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

طراحی های شاد برندهای معروف + تصویر -آکاشاد,برند,معروف,ورساچه,دانهیل,ست,مد

آکاایران: طراحی های شاد برندهای معروف + تصویر

برند ایتالیایی دلچه اندگابانا، طرح های رایج در مدل های زنانه را به دنیای کودکانه آورده است

اگر این روزها در تدارک یک لباس عروسی یا مهمانی رسمی برای دختر خود هستید، قبل از هر انتخابی نگاهی به مدل های کودکانه «دلچه اندگابانا» بیندازید. این برند ایتالیایی، طرح های رایج در مدل های زنانه را به دنیای کودکانه آورده است. در مدل های این شرکت می توان ترکیب تور و پارچه و استفاده از پارچه با گل های درشت را دید. در این مجموعه لباس ها و کفش ها هم با هم ست شده اند یعنی از همان پارچه کار شده در لباس برای دوخت کفش هم استفاده شده است.

shanghai tang .2
نسل جدید عینک

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

جدیدترین محصول شرکت شانگهای تنگ عینک های آفتابی گردی هستند که در دو فرم طراحی شده اند

در میان محصولات بی پایان چینی، محصولات لوکس و مرغوبی هم تولید می شوند؛ مثل کالاهایی که در شرکت طراحی «شانگهای تنگ» ساخته می شود. جدیدترین محصول این شرکت، عینک های آفتابی گردی هستند که در دو فرم طراحی شده اند. هر دو مدل شیشه های گرد با فرم کائوچویی دارند؛ در یک نمونه، نوار فلزی و در مدل دیگر یک صفحه صاف کائوچویی به بالای عینک اضافه شده است. تنوع این عینک در رنگ شیشه و فرم هم از آکا ایرانیت های آن است. شیشه سبز، آبی، زرد با فرم سفید، مشکی و قهوه ای را می توان در این مجموعه دید.

lierac .3
آبرسانی حرفه ای

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

پوست های خشک، خیلی خشک، حساس، مختلط و چرب محصولات متفاوتی از لیراک را استفاده کنند

اگر احساس می کنید پوست تان نشاط همیشه را ندارد و از کم آبی رنج می برد، می توانید جدیدترین محصول لیراک را امتحان کنید؛ محصولی حرفه ای در آبرسانی به پوست. سری محصولات هیدراکرونوپلاس به روند آبرسانی طبیعی در سطح و عمق پوست کمک می کنند تا رطوبت و جوانی پوست حفظ شود. پنج محصول در این مجموعه هست که باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید. لیراک در مجموعه هیدراکرونوپلاس برای پوست های خشک، خیلی خشک، حساس، مختلط و چرب محصولات متفاوتی دارد.

dunhill .4
از خودرو به مد

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

محصول جدید شرکت دانهیل کیف و کیف پول چرمی مناسب افراد پردغدغه و درگیر است

شرکت انگلیسی «دانهیل» که به دلیل قدمتش در دنیای مد نیاز به معرفی ندارد، یک مجموعه جدید کیف و کیف پول را طراحی کرده که مناسب افراد پردغدغه و درگیر است؛ کسانی که به دلیل رفت و آمدهای زیاد کیف های شان به سرعت خراب می شود. در تولید این کیف ها از نوعی چرم استفاده شده که در فضاهای داخلی ماشین مثل داشبورد استفاده می شود. این چرم، مقاوم سازی شده؛ به گونه ای که ضدخش و ضدآب است و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. یک مدل کیف دستی زنانه، یک مدل کیف مدارک و سه مدل کیف پول، البته در رنگ های مختلف این مجموعه را تشکیل می دهند.

5. saint lauren
کوچولوی تازه وارد

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

شرکت سن لورن هم به زودی کیف های کوچک دوشی در رنگ های متنوع خود را عرضه می کند

حالا که بازار کیف های کوچک رو دوشی گرم است و خانم ها به این نتیجه رسیده اند که این مدل کیف راحت تر و کاربردی تر از نمونه های بزرگ رو دستی است، اغلب برندها دست اندرکار تولید چنین کیف های کوچکی شده اند. برند «سن لورن» هم به زودی کیف های کوچک دوشی خود را عرضه می کند. این کیف ها که در رنگ های متنوعی چون زرد، آبی، سرخابی، قرمز و. . . تولید شده اند، دسته های بلند فلزی به رنگ نقره ای و طلایی دارند؛ کیف های زبانه داری که فرم کیف های محبوب شنل را به خاطر می آورند.

6. adidas
دنیای شاد و رنگی

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

برندهای اسپرت هم از پارچه های طرحدار برای انواع پوشش ها استفاده کرده اند

این روزها که پارچه های طرحدار بازار گرمی دارند و در انواع پوشش از لباس تا کیف و کفش به کاربرده می شوند، برندهای اسپرت هم دست به کار شده اند و کفش هایی را روانه بازار کرده اند که طرح های رنگی و شاد در آنها به چشم می خورد. این نمونه کفش های خوشحال را می توان در جدیدترین محصولات برندهای ورزشی مثل نایک و آدیداس دید.

7. H&A  collection
طرحی برای خانه امروز

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

شرکت اچ اند ای کوسن هایی با طرح های خلاقانه و اسپرت را طراحی کرده است

در خانه های امروزی و دکوراسیون های مدرن، دیگر کوسن های ریشه دار و مخملی جایی ندارند. خانه های امروزی به دلیل دکوراسیون های اسپرت و ساده تر نیاز به کوسن هایی با طرح های خلاقانه دارند؛ همان کاری که خانه طراحی «اچ اند ای» انجام داده است. این برند ایرانی، دنیایی از کوسن ها با رنگ های متفاوت و طرح های خلاقانه را پیش روی مخاطبانش گذاشته است؛ طرح های قدیمی ایرانی که در کاشیکاری ها مورد استفاده قرار می گرفت تا طرح های مدرن و امروزی را می توان در کارهای این گروه دید.

8. loewe
ابتکار در طراحی

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

خانه طراحی مد «لووه» کیف دوشی جدید و منحصر به فرد خود را رونمایی کرد

خانه طراحی مد «لووه» کیف جدید خود را رونمایی کرد؛ کیفی به نام بارسلون که در گروه کیف های دوشی قرار می گیرد و دو ویژگی منحصر به فرد، این کیف را از سایر نمونه های دوشی جدا می کند. کیف بارسلونا با چرم های مختلف از ساده رنگی مثل سبز و نارنجی تا پوست ماری و. . . تولید می شود و در مجموع تنوع آن مثال زدنی است. از سوی دیگر طراح، خلاقیت ویژه ای در ساخت قفل این کیف به خرج داده است. یک مثلث از جنس کیف طراحی شده که با بند به کیف وصل می شود و با قرار گرفتن در زبانه، نقش قفل را بازی می کند.

9. honey design
برای کت پوش ها

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

برند هانی دیزاین مانتوهای برشدار کتی را پیشنهاد و رونمایی کرده است

برند «هانی دیزاین» مجموعه مانتوهای جدیدش رونمایی کرده است. این مجموعه به خانم هایی پیشنهاد می شود که به مانتوهای برشدار کتی علاقه دارند چون تمامی مانتوهای این مجموعه در این فرم هستند و با به کاربردن پارچه های رنگی مختلف، تکه دوزی های رنگی و … حال و هوایی متفاوت پیدا کرده اند.

10. michael kors
این پیشنهاد را رد نکنید   

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

مایکل کورس برای  آقایان در ست های نیمه رسمی خود رنگ های روشن را پیشنهاد می کند

مایکل کورس برای  آقایان، پیشنهاد رنگی آکا ایرانی دارد. این برند آمریکایی به آقایان توصیه می کند در ست های نیمه رسمی خود از رنگ های روشن مثل سفید یا کرم در بلوز، شلوار، کت و … استفاده کنند اما برای اینکه بیش از اندازه بی روح به نظر نرسد، این ست را با کیف و کمربند قهوه ای همراه کنند. مایکل کورس مجموعه ای از کیف های بزرگ و کمربندهای چرمی را دارد و به آقایان یاد می دهد چگونه با روشی متفاوت می توانند کمربندشان را چشمگیرتر کنند.

11. tiffany
بازگشت النگوها

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

طراحی شرکت تیفانی النگوهایی ساده نه چندان کلفت که فرمی در دو سر آن به چشم می خورد

در یک سال اخیر، دستبندهایی که ترکیبی از سنگ و طلا بودند، بازار گرمی پیدا کردند و انواع النگوها را به عقب راندند ولی به زودی و در همین ماه پیش رو می توانیم شاهد برگشت این زیورآلات زنانه باشیم. النگوهایی ساده از یک نوار فلزی  نه چندان کلفت که فرمی در دو سر آن به چشم می خورد. در مدلی که تیفانی طراحی کرده، حرف اول نام این برند که با نگین های برلیان تزئین شده را می توان دید. در نمونه های متنوعی که طلاسازان ایرانی طراحی کرده اند، سنگ های رنگی، ترکیب سنگ و طلا و. . . به چشم می آید.

12. clinique
در میان گل و میوه

,شاد,برند,معروف,[categoriy]

شرکت کلینیک اسپری با رایحه گل ها و میوه ها را پیشنهاد می کند

شرکت کلینیک که بیشتر به واسطه محصولات بهداشتی خود شناخته می شود، یک اسپری با رایحه گل ها و میوه ها را پیشنهاد می کند. در تولید این اسپری از عصاره شکوفه های پرتقال و گریپ فروت، در کنار گل هایی چون مانگولیا استفاده شده است. این محصول که یک اسپری بدن محسوب می شود، سب&am


ویدیو مرتبط :
‫جعل برندهای معروف در ایتالیا‬‎