سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاجیکستان به درخواست عربستان برای پیوستن به ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم پاسخ نداده است


به گزارش ایرنا، مسئولان دفترمطبوعات وزارت خارجه تاجیکستان روزسه شنبه به رسانه های محلی گفتند که فعلا دولت تاجیکستان پیشنهاد عربستان سعودی را در این زمینه مورد بررسی همه جانبه قرار داده و بعدا در این باره تصمیم خواهد گرفت.
روز گذشته روزنامه عربی 'الشرق الاوسط ' از قول «اعظم شاه لطیف زاده» سفیر تاجیکستان در عربستان سعودی نوشته بود «این کشور موضوع وارد شدن در ائتلاف اسلامی را بررسی می کند».
همچنین لطیف زاده گفته است ماه آینده«امامعلی رحمان»رئیس جمهوری تاجیکستان از عربستان سعودی دیدار کرده و ضمن ملاقات با«سلمان بن عبدالعزیزآل سعود» در باره مبارزه علیه تروریسم بین المللی مذاکره خواهند کرد.
ائتلاف اسلامی مبارزه با تروریسم عربستان در حالی شکل گرفته است که این کشور در جنایت هایی در حق ملت های بحرین، یمن، سوریه و عراق دخالت دارد.
عربستان روز سه شنبه هفته گذشته (15 دسامبر) اعلام کرد که ائتلاف اسلامی نظامی به اصطلاح مبارزه باتروریسم را با عضویت 34 کشور اسلامی تشکیل داده است که مقرآن در ریاض خواهد بود.
بسیاری از کشورها از عضویت درچنین ائتلافی ابراز بی اطلاعی کرده و کشورهایی مانند اندونزی، عمان و پاکستان هم عضویت در آن را نپذیرفته اند.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق از اقدام سعودی ها برای تشکیل ائتلاف اسلامی به اصطلاح برای مبارزه با تروریسم بدون هماهنگی با بغداد و دمشق که بزرگترین قربانیان تروریسم در منطقه هستند، ابراز شگفتی کرده بود.
ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین نیز اعلام کرد که عربستان در حالی اقدام به تشکیل به اصطلاح ائتلاف علیه داعش کرده که خود ریشه ، نماد و حامی اصلی تروریسم تکفیری است.
آساق**1663**1590

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خطیب جمعه نجف: ائتلاف عربستان، ضد شیعیان علی مرتضی