آغاز فروش ویژه زمستانه نگین‌خودرو


شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنوی فرانسه در ایران، همزمان با آغاز سال نو میلادی فروش متفاوت محصولات 2016 خود را آغاز کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علی شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو ضمن تبریک سال نو میلادی افزود: نگین خودرو با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به فروش طرح زمستانه محصولات رنو با تسهیلات ویژه کرد.

وی در خصوص این طرح فروش گفت: نگین خودرو که به تازگی کمپین سرویس زمستانه خودرو‌های خود به نام "نگین سرویس، خدمتی به بلندای یلدا" را به پایان رسانده، این طرح فروش زمستانه را با شرایط مناسب و قیمت‌هایی متفاوت از امروز آغاز کرد و از جمله خصوصیات ویژه این طرح می‌توان به قیمت قطعی، افزایش تسهیلات با بازپرداخت بلند مدت، سرمایه‌گذاری با سود مناسب تا 32 درصد و 50 هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان برای تمامی محصولات اشاره کرد.

سفران در 2 تیپ، فلوئنس در 3 تیپ، اسکالا در 4 تیپ، سیمبل در 2 تیپ، داستر در 3 تیپ و کولئوس در 2 تیپ محصولاتی هستند که با استقبال و اعتماد مشتریان، به یکی از خودروهای خاص بازار در مقایسه با رقبای خود تبدیل شده‌اند و در این طرح فروش ویژه به مشتریان عرضه می‌شود.

شکوهی گفت: کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات گسترده نگین خودرو در سراسر کشور از عوامل مهم در استقبال مشتریان از رنو در ایران است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت، شعب و نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تخفیف و فروش ویژه زمستانه مزون آتری،لباس مجلسی ترک